دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 11:08
دو خبر/

بیش از 1000 اصله نهال کاج، سرو، شمشاد و یاس در دانشگاه آزاد اسلامی بافق غرس شد

همزمان با ایام فصل بهار، کاشت بیش از هزار اصله نهال کاج، سرو، شمشاد و یاس در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی بافق انجام شد.
کد خبر : 12389

معاون اداری و مالی واحد بافق با اعلام این خبر به آنا گفت: در راستای بهسازی و توسعه فضای سبز واحد، امسال در ایام نوروز اقدام به کاشت ۴۵۰ اصله نهال پسته، ۳۰۰ اصله کاج خمره‌ای و بزرگ، ۱۰۰ اصله نهال سرو و تعداد ۲۰۰ اصله نهال شمشاد و یاس هلندی در محوطه دانشگاه کرده‌ایم.


مهدی اشرفی بافقی افزود: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی بافق با وجود شرایط بسیار نامساعد خاک، دارای بیش از ۱۲ هکتار فضای سبز است که تلاش می‌کنیم با کاشت درختان مثمر، بتوانیم این مقدار فضای سبز را به ۱۵ هکتار افزایش دهیم.


برگزاری اردوی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق


به منظور غنی سازی و پربار کردن اوقات فراغت دانشجویان خواهر و برای آشنایی آنان با مسائل فرهنگی، دانشگاه آزاد اسلامی بافق اردوی یک روزه برگزار کرد.


در این اردو که به همت و تلاش بسیج دانشجویی و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی ترتیب یافته بود، بیش از ۲۰ نفر از دانشجویان خواهر، به روستای شادکام عزیمت کردند.


دانشجویان در این اردو، علاوه بر کوه پیمایی و بهره‌مندی از طبیعت، در یک نشست صمیمی و دوستانه، مسائل و دغدغه‌های فکری و فرهنگی خویش را با کار‌شناسان این حوزه در میان گذاشتند و از راهنمائیهای آنان بهره‌مند شدند. روستای شادکام در چهل کیلومتری بافق واقع شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کاشت درخت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته