دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای «کلوچه‌های خدا» به مناسبت هفته ملی کودک

نمایش «کلوچه‌های خدا» همزمان با هفته‌ ملی کودک از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه در سالن شهید بهنام محمدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 123869

به گزارش گروه فرهنگی آنا، نمایش «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شریف‌زاده همزمان با هفته‌ ملی کودک از ۱۷ تا ۱۹ در سالن شهید بهنام محمدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.


برنامه‌های هفته‌ ملی از ۱۵ تا ۲۱ مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود که در تهران، این برنامه‌ها تا پایان روز دوشنبه ۱۹ مهرماه برقرار است.


«کلوچه‌های خدا» براساس کتابی از کلر ژوبرت برای سه روز روی صحنه می‌رود و سعید حاجی حیدری، مصطفی دارابی، مبینا احرار، سحر زینلی، شایان موسوی و شکیبا مولوی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.


در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خرس کوچولو از خواب زمستانی بیدار می‌شود و همه‌جا را سرسبز می‌بیند و تصمیم می‌گیرد از خدا به خاطر این همه زیبایی تشکر کند ولی نمی‌داند که چگونه این کار را انجام دهد تا این‌که کلاغ به او می‌گوید...


آهنگسازی این نمایش را فرید نوایی انجام داده و طراحی صحنه و لباس به عهده ریحانه مطهری و آرش شریف‌زاده است، همچنین طراحی و ساخت عروسک‌های آن به عهده‌ مژده زکریا بوده و شعرهایش را نیز مهدی فرشیدسپهر سروده است.


نمایش «کلوچه‌های خدا» از تولیدات مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تهیه‌کنندگی محمدرضا کریمی صارمی است.


در حاشیه‌ هفته‌ ملی کودک، قرار است برنامه‌های متنوعی از قبیل نشست‌های تخصصی با موضوعاتی چون «بازی و هویت ایرانی - اسلامی»، «تدبیر در صیانت از کودکان آنلاین» و «فرهنگ عاشورا در توسعه پرورش فکری کودکان» برگزار شود.


اجرای تئاتر، نمایش فیلم، قصه‌گویی و مسابقه نیز هر روز در سالن مرکز همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر برای کودکان انجام خواهد شد.


این برنامه‌ها با همکاری بیش از ۲۰ وزارتخانه‌ و سازمان‌ دولتی و انجمن‌های مردم‌نهاد و موسسات خصوصی با شعار «کودکان تشنه‌اند» برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته