دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا؛

ابراهیم قاسمپور: امیدوارم تیم ملی این بار دیگر شانسی پیروز نشود/ شاگردان کی روش باید هجومی کار کنند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران تاکنون با خوش شانسی پیروز میدان شده است امیدوارم که این بار مقابل ازبکستان شاهد بازی خوب باشیم نه اینکه با خوش شانسی پیروز میدان شویم.
کد خبر : 123852

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره تقابل تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان در مرحله نهایی انتخابی ۲۰۱۸ روسیه گفت:«در ابتدا باید بگویم تیم ایران کار بسیار سختی پیش رو دارد. ازبکستان حریف بسیار سرسختی برای ایران است و صدرنشین گروه است.»


وی ادامه داد:«اما نکته مثبت تیم ملی ایران این است که بازیکنان چندین سال است کنار هم بودند و کاملا با هم هماهنگ هستند، از طرفی تیم ما هم چهار امتیاز دارد و هم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد.»


کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی در این چند وقت با خوش شانسی پیروز شده است، گفت:« متاسفانه تیم ما در این چند بازی که برای مقدماتی جام جهانی انجام داده است خوب بازی نکرده اما نتیجه گرفته است. اما باید بدانیم که این خوش شانسی ها و کمک های غیبی یک روزی به پایان می رسد و فوتبال ما نیاز دارد که خوب بازی کند. در مسابقات جام جهانی چهار سال پیش، تیم ایران با خوشبختی از باخت مقابل ازبکستان فرار کرد اما در این دوره می بینیم که ازبک ها توان فیزیکی بسیار بالایی دارند و در هر مسابقه ای پیروز میدان بودند. بنابراین باید تلاش بازیکنان بیشتر شود.»


قاسمپور با بیان اینکه کی روش باید دفاعی کار کند، اظهار کرد:« سیاست کی روش در هر مسابقه ای دفاعی است در صورتی که نمی توان در هر مسابقه با این هدف پیش برویم، شاگردان کی‌روش در هر مسابقه‌ای ابتدا دفاعی کار می کنند و تنها هدفشان این است که گل نخورند و موقعیت های گلزنی را تنها بر روی توپ های بلند و شوت‌ها خلق می کنند. در صورتی که باید هجومی کار کنند تا یک بازی خوب و جذاب را شاهد باشیم.»


کارشناس فوتبال با بیان اینکه هر دو بازی برای شاگردان کی روش سخت است، گفت:« بازی مقابل کره جنوبی و ازبکستان برای شاگردان کی روش سخت است؛ اما آنها می توانند مقابل این دو تیم به پیروزی برسند. چرا که تیم ملی معمولا مقابل کشورهای آسیایی غربی دچار مشکل می شود و در مقابل این دو تیم چون روند بازی شان مانند خودمان است راحت تر می تواند بازی کند، به هر روی امیدوارم تیم ملی مقابل این دو حریف خود نمایش خوبی ارائه دهد و با شانس بازی برنده بازی نشود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته