دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 08:22
دوستی در گفت‌وگو با آنا تاکید کرد

تجهیز واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به اتوماسیون اداری تا پایان فروردین

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: بنا بر تصمیم شورای اداری این استان، واحدها و مراکز آموزشی باید حداکثر تا پایان فروردین به اتوماسیون اداری تجهیز شوند.
کد خبر : 12316

به گزارش آنا، عصر دیروز دومین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور دکتر بهروز دوستی معاون هماهنگی استان، روسای واحدها و مراکز استان در ستاد هماهنگی این دانشگاه برگزار و تصمیم‌هایی اتخاذ شد.


دوستی در حاشیه این جلسه درخصوص مصوبات آن به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: در این جلسه مقرر شد مواردی نظیر، تعیین مالکیت اراضی، ارائه گزارش اخذ سند، تعیین تکلیف اراضی مازاد، فعالیت های سرمایه گذاری و دانش بنیان، راه اندازی پارک های علم و فناوری، راه اندازی شهرک فناوری آزاد( شفا)، سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد(ساها) و تعیین تکلیف مراکز آموزشی که در جلسه آینده هیات امنای استان در بهار 94 مطرح خواهد شد به صورت جدی پیگیری و گزارش مربوط برای طرح در کمیسیون دائمی حداکثر تا پایان فروردین به ستاد هماهنگی استان ارسال شود.


دانشگاه ها اهتمام خود را در خصوص اجرای برنامه و بودجه مصوب استان لرستان در سال 94 بکار گیرند


وی با تاکید بر اینکه روسای واحدها و مراکز حداکثر اهتمام خود را در خصوص اجرای برنامه و بودجه مصوب استان در سال 94 بکار گیرند، افزود: در دومین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان مقرر شد که وضعیت رشته های تحصیلات تکمیلی واحدها که در معرض خطر حذف قرار دارند حداکثر تا پایان فروردین در تعامل با سازمان مرکزی و ستاد استان از طریق جذب هیات علمی با مرتبه دانشیاری و با عقد قرارداد یکساله روشن شود و مسئولیت این موضوع به عهده روسای واحدها و معاونان آموزشی است.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان ادامه داد: روسای واحد باید در خصوص راه اندازی مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان حداکثر سعی و تلاش خود را بکار گیرند و واحدها و مراکز آموزشی نیز حداکثر تا پایان فروردین به اتوماسیون اداری تجهیز شوند و حداکثر همکاری خود را در موضوع بستن حساب های سال 93 به عمل آورند و واحد بروجرد به عنوان میزبان عملیات بستن حساب ها تمامی تجهیزات لازم را فراهم کند.



دوستی افزود: با توجه به سیاست های سازمان در خصوص لزوم گسترش فعالیت های ورزشی دانشجویان و در راستای شناسایی و پرورش استعداد های دانشجویان در رشته های ورزشی مقرر شد پیگیری لازم برای برگزاری کامل مسابقات ورزشی انتخابی درون دانشگاهی (در سطح واحد ها و مراکز استان) توسط روسای واحدها و مراکز صورت گیرد و از تشکیل تیم های بدون برگزاری مسابقات انتخابی درون واحدی اجتناب شود علاوه بر اینکه مراکز آموزشی نیز می توانند تیم های خود را در مسابقات واحد مادر شرکت دهند.


واحدها تا پایان فروردین نسبت به برگزاری انتخابات و فعال سازی تشکل های اساتید اقدام کنند


وی با تاکید بر اینکه واحدها حداکثر تا پایان فروردین نسبت به برگزاری انتخابات و فعال سازی تشکل های اساتید اقدام کنند به آنا گفت: در این جلسه مقرر شد دانشجویانی که با کد واحد خرم آباد در مراکز ثبت نام کرده اند با همکاری معاون آموزشی واحد مادر تعیین تکلیف شوند و همچنین احراز هویت این دانشجویان حداکثر تا آخر هفته آینده صورت گرفته و گزارش اقدامات در این خصوص نیز به ستاد هماهنگی استان ارسال شود.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان افزود: مقرر شد که برای جهت همفکری و دریافت پیشنهاد و انتقاد اعضای هیات علمی در حوزه های مختلف دانشگاه از جمله راه اندازی شرکت های دانش بنیان جلساتی با حضور اعضای هیات علمی در واحد ها و مراکز برگزار و گزارش آن حداکثر تا پایان اردیبهشت به ستاد هماهنگی استان ارسال شود.


دوستی خاطرنشان کرد: باید جامعی از نقاط ضعف، ظرفیت ها و پتانسیل های مراکز توسط روسای مراکز جهت اتخاذ تصمیمات کارشناسی در جلسه سازمان مرکزی تهیه و حداکثر تا پایان فروردین به ستاد هماهنگی استان ارسال شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته