دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1395 - 16:32
با هدف تقویت و توسعه همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و سازمان بسیج علمی سپاه فجر فارس امضا شد

با هدف تقویت و توسعه همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و سازمان بسیج علمی سپاه فجر فارس امضا شد.
کد خبر : 123032

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با حضور دکتر حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان فارس و جمعی از معاونان و مدیران واحد شیراز، تفاهم‌نامه همکاری مشترک باهدف همکاری‌های متقابل در زمینه‌های علمی پژوهشی و آموزشی تحقیقاتی میان دانشگاه آزاداسلامی شیراز و سازمان بسیج علمی این استان امضا شد.


دکتر حمزه سارویی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز را برای همکاری‌های مشترک با آن سازمان اعلام کرده و با معرفی امکانات و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله سامانه ساها (آزمایشگاه‌های همکار آزاد) و شفا (شهرک فناوری آزاد) بر تقویت و توسعه همه جانبه همکاری میان واحد شیراز و سازمان بسیج علمی تاکید کرد.


دکتر یاسر دهقانی معاون دانش پژوهش و رئیس سازمان بسیج علمی سپاه فجر فارس هم با معرفی سازمان بسیج علمی به بیان توانمندی‌های این سازمان پرداخت و بر بکارگیری و استفاده از توان علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برای همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.


دکتر محمدمهدی جباری معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز نیز در سخنانی ظرفیت‌های دانشگاه را برای همکاریهای مشترک در حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی مورد تاکید قرار داد.


به گزارش آنا،در پایان تعدادی از حاضران در جلسه به بیان دیدگاه های خود جهت تقویت و توسعه همکاری‌ها پرداختند و تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و سازمان بسیج علمی سپاه فجر استان به امضای طرفین رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته