دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1395 - 16:13
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان خواستار شد

ترسیم هدف و برنامه‌ریزی در فعالیت‌ تشکل‌های دانشجویی

به منظور ساماندهی فعالیت‌های تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در نیم‌سال نخست تحصیلی 96-95، جلسه‌ای برگزار شد.
کد خبر : 122339

به گزارش خبرنگار آنا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در این مراسم خواستار ترسیم هدف و برنامه‌ریزی در فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی شد و گفت: «بازبینی و ترسیم هدف درفعالیت تشکلها منجر به برنامه ریزی می شود و اگر این هدف مقدس و الهی باشد باعث ایجاد شور و انگیزه می‌شود.


حجت الاسلام مهدی قدرتی ترویج و انتشار فرهنگ اهل بیت (ع) و شیعه را هدفی مقدس و آن را از اهداف و برنامه‌های تشکل‌های اسلامی عنوان کرد.


نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های اسلامی، سیاسی دانشجویان لرستان نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره حماسه سازان جنگ تحمیلی، فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه را وابسته به فعالیت و مشارکت دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی عنوان کرد.


دکتر بهروز دوستی با توجه به دستورالعمل صادره از طرف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای اعطای امکانات و تجهیز دفاتر و اصلاح اساس‌نامه فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی، آن را گامی در راستای تقویت تشکل‌های دانشجویی عنوان کرد.


در ادامه این جلسه درباره برنامه‌های ارائه شده از سوی چند تشکل دانشجویی بحث و تبادل نظر شد و اعضای این تشکل‌ها به بیان نکته نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته