دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1395 - 11:27
در گفت‌وگو با آنا

سرمربی تیم ملی کاراته: باید ناکامی سال گذشته را جبران کنیم/ کاراته ایران می‌تواند در المپیک بدرخشد

شهرام هروی گفت: کاراته همیشه در مسابقات المپیک آسیایی مدال های زیادی را برای کاروان ایران به دست آورد و قطعا حضورش در المپیک هم می‌تواند به نفع کاروان ورزشی ایران باشد.
کد خبر : 122178

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی کاراته ایران در حالی قرار است کمتر از یک ماه دیگر در مسابقات جهانی اتریش شرکت کند که این روزها تمریناتش را برای آماده سازی جهت شرکت در این رقابت‌ها انجام می‌دهد تا بتواند از عنوان قهرمانی دور قبلی خودش در جهان دفاع کند.


شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران در مورد تمرینات ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های جهانی اتریش به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «تیم ملی شرایط مطلوبی دارد و ما در چهاردهمین مرحله اردویی خودمان به سر می‌بریم. مسابقات جهانی اتریش از روز 4 آبان ماه آغاز خواهد شد و ما قصد داریم 10 روز زودتر از شروع مسابقات به این کشور برویم تا یک مرحله دیگر از اردوهای خودمان را در محل برگزاری مسابقات برگزار کنیم.»


وی ادامه داد: «ما سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و تیم ایران که سال‌ها قهرمان آسیا بود، سال گذشته بعد از ژاپن و قزاقستان به مقام سومی رسید. ما سعی کردیم از روزی که هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتیم بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی آماده مسابقات جهانی کنیم و ناکامی سال گذشته را از ذهن ملی‌پوشان پاک کنیم.»


سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص تعداد نفرات تیم ملی که قرار است در رقابت‌های جهانی اتریش شرکت کنند بیان کرد: «تیم ملی با 12 ورزشکار در رقابت‌های جهانی اتریش شرکت می‌کند که از بین این نفرات 5 کاراته‌کا ما در بخش انفرادی شرکت می‌کنند و 7 نفر هم در بخش کمیته تیمی به رقابت می‌پردازند.»


هروی در رابطه با حضور کاراته در مسابقات المپیک 2020 توکیو و ظرفیت کاراته ایران برای مدال گرفتن در مسابقات المپیک گفت: «با تصمیم کمیته ملی المپیک، کاراته به صورت رسمی در المپیک 2020 توکیو شرکت خواهد کرد و کاراته‌کاهای ایران هم می توانند در صورت کسب سهمیه در المپیک بدرخشند. کاراته همیشه در مسابقات المپیک آسیایی مدال های زیادی را برای کاروان ایران به دست آورد و قطعا حضورش در المپیک هم می‌تواند به نفع کاروان ورزشی ایران باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته