دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تهیه‌کنندگان سیانور، هیهات و اروند، کمک دبیر جشنواره مقامت را بازگرداندند

تهیه‌کنندگان سه فیلم «سیانور»، «هیهات» و «اروند» با انتشار متنی کمک ۲۰ میلیونی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را بازگرداندند.
کد خبر : 122075

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، پس از اینکه اسامی نامزدهای جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد و بر خلاف انتظار، برخی فیلم‌ها از جمله «سیانور»، «هیهات» و «اروند» در جشنواره فیلم مقاومت مورد توجه قرار نگرفتند، اعتراض‌هایی را از سوی عوامل این آثار در پی داشت.


در ادامه محمد خزاعی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در مراسم اختتامیه این رویداد که امشب (جمعه ۹ مهرماه) برگزار شد، بیان کرد: «در نظر داریم از پنج فیلم «هیهات»، «اروند»، «عین شین قاف»، پری دریایی و سیانور حمایت کنیم که این حمایت در قالب ۲۰ میلیون تومان از سوی انجمن سینمای انقلاب و مقاومت به این پنج فیلم اهدا می‌شود.»


دقایقی پس از بیان این سخنان از سوی خزاعی، تهیه‌کنندگان سه فیلم «سیانور»، «هیهات» و «اروند» با انتشار متنی را در فضای مجازی کمک جشنواره فیلم مقاومت را به دبیرخانه این جشنواره بازگرداندند.


در این متن آمده است:


«هوالمصور


ما تهیه کنندگان فیلم های اروند، سیانور و هیهات


ضمن سپاس از دبیر محترم جشنواره مقاومت، کمک اهدایی ایشان به اکران این فیلم ها را برای برگزاری جشنواره ای در خور شان نام مقاومت در سال آینده به دبیرخانه دائمی جشنواره تقدیم می نماییم.


مهدی داوری، محمدرضا شفیعی، سید محمود رضوی»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته