دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

رویانیان: مشکلات مالی حل می‌شود/ غایبین جریمه می‌شوند

رئیس هیأت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان گفت: به کاظمی یادآور شدم که غیبت وی موجب شده تا برخی بازیکنان در تمرینات غایب شوند و این موضوع به ضرر تیم است.
کد خبر : 121968

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،‌ درباره اینکه چگونه توانست فرهاد کاظمی را در تیم سیاه‌جامگان نگه دارد، گفت: «البته هنوز به طور قطعی این اتفاق نیفتاده است و همه چیز منوط به جلسه‌ای که امشب بین من، عباسی مدیرعامل باشگاه و کاظمی شکل خواهد گرفت تا طرفین نظرات خود را مطرح کنند و اگر به توافق نهایی برسند، به کارهای خود ادامه دهیم تا به تیم لطمه‌ای وارد نشود.»


وی ادامه داد: «فرهاد کاظمی به خاطر مشکلات مالی که همه تیم‌ها با آن مواجه هستند و این مسئله شامل حال ما نیز می‌شود، ناراحت بود و تیم را رها کرده بود. وی حق و حقوقش را می‌خواست و البته کسی هم منکر آن نیست اما شرایط به‌گونه‌ای بوده که باشگاه نتوانسته وجهی به کاظمی پرداخت کند. من جلسه‌ای با سرمربی تیم گذاشتم و برای او توضیح دادم که باشگاه در شرایط مالی مساعدی به سر نمی‌برد و یقین داشته باشد که نهایتا این پول به وی داده می‌شود.»


او افزود: «به کاظمی یادآور شدم که غیبت وی موجب شده تا برخی بازیکنان در تمرینات غایب شوند و این موضوع به ضرر تیم است. ما بازی‌های مهمی در رقابت‌های لیگ برتر داریم و اگر بخواهیم اسیر حواشی شویم، شانس کمی برای موفقیت در ادامه راهی که شروع کرده‌ایم، خواهیم داشت. خوشبختانه کاظمی با رویی باز پذیرفت که نباید تیم را رها می‌کرده و قرار شد تا در نشستی که با مدیرعامل باشگاه خواهیم داشت، توافقات لازم صورت بگیرد و با قدرت در رقابت‌هایی که پیش رو داریم، ظاهر شویم.»


رئیس هیأت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان تاکید کرد: «ما با همه بازیکنانی که غیبت غیرموجه در تمرینات تیم ملی داشته‌اند،‌ برخوردی جدی خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم کسی نظم تیم را به‌هم بریزد. قطعا همه متخلفین جریمه می‌شوند. اجازه نمی‌دهیم بازیکنانی که طلبکار هستند، بدهی خود را بهانه قرار دهند و برای تیم حاشیه ایجاد کنند. من وظیفه دارم که با بی‌نظمی برخورد کنم و برای همین اجازه نمی‌دهم کسی رفتاری کند که سیاه‌جامگان به مشکل بخورد.»


رویانیان خاطرنشان کرد: «مشکلات مالی ما به طور حتم حل می‌شود و همه بازیکنان و کادرفنی تیم به پول خود می‌رسند. از سامانه هواداری و سازمان لیگ طلب داریم و با دریافت مبالغ موجود شرایط مالی مساعد می‌شود. فرهاد کاظمی هم در تمرینات تیم حاضر خواهد شد و با قدرت در رقابت‌های لیگ به مصاف حریفان خود خواهیم رفت.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته