دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش: ایران در امنیت کامل قرار دارد

فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز آموزش شهید علی امینی نزاجا ضمن بیان خاطراتی از هشت سال دفاع گفت: کشور ما امروز در امنیت کامل قرار دارد.
کد خبر : 121530

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از نزاجا، امیر سرتیپ دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز آموزش شهید علی امینی نزاجا با بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ما در اوایل انقلاب حتی در قسمتی از خاک کشور خود، امنیت نداشتیم و با حداقل امکانات از کشورمان دفاع می‌کردیم،‌ ولی اکنون به جایی رسیده‌ایم که علاوه بر امنیت کامل میهمن اسلامیمان، به هم کیشان خود در دنیا کمک می‌کنیم.


وی خطاب به جوانان بیان کرد: شما سربازان اسلام توفیق دارید که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنید، پس باید با تمام توان در خدمت انقلاب اسلامی ایران باشید.


وی در خاتمه ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای همه کارکنان در راستای انجام وظایف خود پیروی از راه شهدا را از خداوند منّان مسألت کرد.


در این مراسم، امیر سرتیپ دوم کریمی فرمانده مرکز آموزش مخابرات شهید امینی نزاجا کتاب «من زنده‌ام» خاطرات امیر دادبین را به کارکنان مرکز معرفی کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: امنیت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته