دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1395 - 13:52
از سوی مسئولان و دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی صورت گرفت

تجلیل از استادان برتر گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی واحد اسلامشهر از پروفسور سیدمحمود میرزمانی و دکتر مهرناز آزاد یکتا به عنوان استادان برتر گروه روانشناسی تجلیل شد.
کد خبر : 121493

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر علیرضا عراقیه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این مراسم که به همت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و همکاری انجمن علمی دانشجویی روانشناسی و مشاوره در سالن اجتماعات واحد اسلامشهر برگزار شد با توجه به جایگاه والای معلم در آموزه‌های دینی و اسلامی، وظایف سنگینِ مورد انتظار از معلمان و استادان را یادآور شد و از استاد برتر این دانشکده که الگوی مناسبِ عمل بدین مهم هست، قدردانی کرد.


وی آموزه‌های رفتاری سیدمحمود میرزمانی و مهرناز آزاد یکتا را الگوهای ارزشمندی برای همه استادان برشمرد و از برگزاری مراسم این‌چنینی در تجلیل از استادان فرهیخته و برتر سایر دانشکده‌ها استقبال کرد.



میرزمانی در این مراسم به عنوان پیشکسوت رشته روانشناسی (دارای دکتری تخصصی در رشته روانشانسی بالینی، استادتمام و مولف 14 کتاب فارسی و انگلیسی، نویسنده بیش از 120 مقاله ارزشمند علمی چاپ شده در مجلات معتبر علمی ملی و بین المللی، عضویت انجمن روانشناسی ایران، عضو انجمن ایرانی روانشناسی ، عضو انجمن روانشناسی آمریکا (APA)، عضو انجمن هیپنوتیزم انگلستان، موسس و عضو انجمن علمی روانشناسی نظامی و ...)، و آزاد یکتا ( دارای دکتری تخصصی در رشته روان شناسی، نویسنده 22 مقاله مختلف علمی آموزشی، علمی پژوهشی و ISI ، مولف 2 جلد کتاب و ... ) به دلیل ارتقای رتبه به دانشیاری مورد تجلیل قرار گرفتند.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته