دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کوتاه از واحدهای شبستر، تهران مرکزی، اردکان، سما اردستان و شیروان

رویدادهای دانشگاهی؛ از تجلیل برگزیدگان نشریات دانشجویی تا 8 روز رکابزنی دانشگاهیان در راه مشهد

به دنبال کسب رتبه اول بخش نشریات علوم پایه در جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسمی با حضور تعدادی از خبرنگاران محلی و مسئولین واحد، مدیر مسئول و سردبیر نشریه دانشجویی دامپزشکی واحد شبستر از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر : 121474

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جلیل امیرپور دریانی با اهدا لوح کسب رتبه اول کشوری در بخش نشریات علوم پایه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک عرض کرده و از زحمات محمد همتی مدیر مسئول نشریه قدردانی کرد.


در این پیام آمده است: جامعه دانشگاهی طلایه­ داران نهضت علمی هستند و شما نیز با چاپ نشریه دامپزشکی واحد شبستر، گام مهمی در پیش­برد این رسالت داشته‌­اید. ­اکنون که در نخستین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (شهریور 95 – واحد تبریز) اثر ارزشمندتان به عنوان رتبه اول کشوری در علوم پایه انتخاب شده است با عرض تبریک و قدردانی از زحمات شما عزیزان، امیدواریم با تکرار موفقیت در سنوات بعدی، همچنان با توان علمی و آموزشی خود در خدمت رشد و تعالی میهن اسلامی­مان باشید.


محمد همتی به عنوان مدیر مسئول و سروش محمدزاده خیاوی به عنوان سردبیر نشریه با تشکر از حمایت و پشتیبانی­های بی­دریغ معاونت امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه شخص دکتر طه هاشمی از نشریات دانشجویی، موفقیت نشریه دامپزشکی را مرهون حمایت رئیس واحد و مسئولان فرهنگی و تلاش شبانه ­روزی دانشجویان عضو گروه نشریه عنوان کردند.


جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در شهریور سال جاری در واحد تبریز برگزار شد و نشریه دامپزشکی واحد شبستر در اولین شماره خود پس از چند سال وقفه با مدیریت جدید توانست رتبه اول مسابقات در گروه نشریات علوم پایه را به دست بیآورد.


جشن عاطفه‌ها در مرکز سما واحد اردستان


مراسم جشن عاطفه‌ها در مرکز پیش دبستانی و دبستان سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان با حضور مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره آموزش و پرورش، امام جمعه شهر، هیات رئیسه دانشگاه، دانش آموزان و معلمان سما برگزار شد.


حجت‌الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان گفت: «دانش‌آموزان بدانید همانگونه که انگشتان دست ما با هم برابر نیستند انسانها هم از نظر موقعیت ، امکانات و دارایی با هم مساوی نیستند شما همکلاسی‌هایی دارید که واقعا نیازمندند و احتیاج به من و شما دارند. همانطوریکه که شما از پوشاک، خوراک و امکانات مناسب استفاده می کنید آرزوی آنها هم اینچنین است بنابراین شایسته است که به نیازمندان کمک کرده و دلشان را شاد کنیم.»


سپس با اجرای مسابقه و اهدای جوایز به دانش آموزان، مسئولان نیکوکار و دانش آموزان مهربان به یاری همنوعان نیازمند شتافته و کمک‌های نقدیشان را به صندوق کمیته امداد واریز کردند.


مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان واحد تهران مرکزی برگزار کرد: اردوی زیارتی – سیاحتی به مشهد مقدس


به همت مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان و باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران مرکزی اردوی زیارتی و سیاحتی ویژه جمعی از استادان و کارکنان واحد تهران مرکزی برگزار شد.


همزمان با عید سعید غدیر تعداد 90 نفر از همکاران و خانواده هایشان از 28 تا 31 شهریور به زیارت حرم امام رضا ( ع) مشرف شدند .


از ویژه برنامه های این سفر زیارتی – سیاحتی می‌توان سخنرانی با «موضوع کرامات امام رضا (ع)» از سوی حجت الاسلام ملایی از خادمان حرم امام رضا (ع)، مولودی خوانی از سوی فکور، قرائت مجلسی قرآن کریم در روز عید غدیر از سوی قاری نوجوان رضا ریوندی، برپایی جشن غدیر، اهداء هدایای فرهنگی به متولدین عید غدیر، بازدید از موزه آفتاب حرم در صحن جامع رضوی و برنامه های تفریحی دیگر را نام برد.


جشن آغاز سال تحصیلی سال 96-95 در سما شیروان


مراسم جشن آغاز سال تحصیلی96-95 در مقاطع دبستان و دبیرستان دخترانه و پسرانه سما شیروان با حضور دکتر فرهادی رئیس داشگاه آزاد اسلامی شهر و دکتر کاظمی معاون دانشگاه در امور سما و جمع کثیری از اولیاء و دانش آموزان و همکاران برگزار شد .


همچنین مراسم جشن آغاز سال تحصیلی در مرکز پیش دبستانی پسرانه و دخترانه سما با حضور دکتر کاظمی، مدیران مدارس سما؛ مربیان و جمع کثیری از اولیاء و نوآموزان پیش دبستانی یک و دو در محل مرکز پیش دبستانی سما برگزار شد.


جشن شکوفه‌ها، غنچه ها و آغاز سال تحصیلی با اقدامات مرکز از جمله: تزئین دبستان برای جشن بازگشایی و تزیین سکوی اجرای برنامه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و تزیین تابلو اعلانات سالن، ایجاد نمایشگاه یادواره شهدا و خاطرات شهدا، پخش سرودهای شاد مربوط به جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها، تلاوت آیاتی از قرآن از سوی دانش‌آموز، اجرای دکلمه و اجرای سرود از سوی دانش آموزان، اجرای سرود جمهوری اسلامی عرض خیرمقدم و تبریک سال تحصیلی جدید از سوی معاون پرورشی و مدیر دبستان، سخنرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس و معرفی معلمان و کادر دبستان، نصب بنرهای شهیدان سر در مدرسه به مناسبت هفته دفاع مقدس، دعوت از مسئولان (پاسدار مومنی نسب) به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازدید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شیروان و هیات همراه از مراسم و عرض تبریک به مناسبت سال تحصیلی جدید سخنرانی دکتر فرهادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سما شیروان و نواختن زنگ بازگشایی دبستان از سوی وی، پخش سرودهای حماسی و سرودهای شاد جشن بازگشایی، عبور دانش آموزان از دروازه قرآن و دود کردن اسپند دانش آموزان مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان برگزار شد .


تیم دوچرخه سواری تور سبز ولایت اردکان وارد مشهد شد


تیم دوچرخه سواری تور سبز ولایت متشکل از کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان، امروز و پس از 8 روز رکاب زدن وارد مشهد مقدس شد.


این تیم با هدف ترویج فرهنگ ورزشی و ایجاد روحیه نشاط و تلاش با همت تعدادی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان تشکیل شده است.


تیم دوچرخه سواری تور سبز ولایت سفر خود را سه شنبه هفته گذشته و همزمان با عید غدیر خم با بدرقه رییس و جمعی از کارکنان از کنار قبور پاک و مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان آغاز و پس از رکاب زدن مسیر اردکان تا مشهد، صبح امروز وارد مشهد مقدس شد و با حضور در حرم مطهر امام هشتم به آن امام همام عرض ارادت کردند.


این تیم تاکنون سفرهای ورزشی زیارتی متعددی را برگزار کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته