دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1395 - 14:19
مدیر کل دفتر وزارتی:

مسئولیت فرهنگیان بسیجی سنگین‌تر از دیگر اقشار بسیج است

مدیر کل دفتر وزارتی با بیان اینکه فرهنگیان بسیجی با سلاح علم از انقلاب حراست می‌کنند، گفت: مسئولیت فرهنگیان بسیجی به مراتب سنگین تر از دیگر بسیجیان است .
کد خبر : 121208

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد فاضل در گردهمایی مشترک پایگاه‌های بسیج فرهنگیان حوزه ستادی که در لانه جاسوسی برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت فرهنگیان بسیجی نسبت به دیگر بسیجیان سنگین‌تر است، زیرا که باید اصول انقلاب را تبیین و به نسل آینده منتقل کند.


فاضل با اشاره به نقش بی‌بدیل رهبری در هدایت انقلاب اسلامی، تصریح کرد: 2 عامل رهبری و اتحاد مردم از علل موجبه انقلاب است و بسیج فرهنگیان باید برای امتداد همدلی و تقویت اتحاد تلاش کنند و از دوگانگی بپرهیزند.


وی تبیین اصول و انتقال فرهنگ انقلاب به نسل آینده را از وظایف بسیج فرهنگیان عنوان کرد و افزود: بسیجی باید بداند امروز با چه سلاحی بجنگند همان طور که رزمندگان در دفاع مقدس با جان خود از اسلام و میهن دفاع کردند، فرهنگیان بسیجی نیز با سلاح علم از انقلاب حراست می‌کنند.


مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی گفت: خوشحالیم که در سنگرهای تعلیم و تربیت توانسته‌ایم میراث رزمندگان را با قلم معلمی حفظ و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته