دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1395 - 10:00
2 خبر؛

دو انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

با آغاز سال تحصیلی، دو رئیس جدید دانشکده های کشاورزی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج منصوب شدند .
کد خبر : 121087

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با موازات آغاز سال تحصیلی جدید در جریان برگزاری نشست شورای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در احکامی از سوی محمدقربان کیانی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، رؤسای دو دانشکده کشاورزی و دامپزشکی واحد سنندج به ترتیب دکتر عبدالواحدخان احمدزاده و کامران درستکار معارفه و از خدمات و تلاش‌های ارزشمند دکتر خسرو محمدی و دکتر افشین اکرمی مقدم، رؤسای پیشین این دو دانشکده قدردانی شد.


کیانی در این نشست هدف از این جابجایی را ایجاد فرصت برای نیروهای جوان، بها دادن به ایده‌ها و ظرفیتّ‌های تازه آنان در مدیریت و بهره‌مندی از تجارب و توانمندیهای رؤسای قبلی این دو دانشکده در پستهای پیش بینی شده آتی اعلام کرد.


برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
اعضای هیأت رئیسه، هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا پرداختند.
صبح روز دوشنبه در اقدامی با ابتکار عمل حوزه بسیج دانشجویی شهید همّت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و استقبال اعضای هیأت رئیسه، هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان، گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته