دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه هم‌اندیشی روسای باشگاه منطقه آذربایجان شرقی

زارع: حدود 14 هزار عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی فعال هستند

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به رشد جذب اعضای باشگاه در سال‌های اخیر گفت: «حدود 70 هزار نفر در باشگاه عضو و نزدیک 14 هزار نفر از این تعداد از اعضای فعال باشگاه هستند. 998 نفر اعضای استعدادهای درخشان و 11193 نفر یعنی 43 درصد کل اعضا از دانشگاه‌های دولتی هستند.»
کد خبر : 120779

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر کریم زارع در جلسه هم‌اندیشی روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی منطقه آذربایجان شرقی و اعضای فعال و استعداد درخشان با قدردانی از فعالیت‌های باشگاه در تبریز بر اهمیت مشارکت اعضای باشگاه در راستای تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان و تبدیل ایده به عمل و تجاری سازی اختراعات ارزشمند اعضا تاکید کرد و ایجاد کارآفرینی و درآمدزایی برای دانشگاه آزاد اسلامی را لازم دانست.


زارع با بیان اینکه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان رهنمودهای مقام معظم رهبری، رئیس هیات موسس و امنا و رئیس دانشگاه را سرلوحه برنامه راهبردی خود قرار داده است، اضافه کرد: «برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت مقالات و تلاش گسترده برای افزایش سهم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی که منجر به رشد تولید مقالات اعضای این باشگاه در رکوردهای معتبر علمی در سطح بین‌المللی شده است از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های مهم این باشگاه است.»


مهندس محمد منادی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دبیر جذب چهره‌های استعداد درخشان استان آذربایجان شرقی هم ابراز امیدواری کرد که در سال جاری باشگاه تبریز با همکاری اعضای استعداد درخشان در راه توسعه شرکت‌های دانش بنیان قدم‌های موثری بردارد و بتواند به شعار سال 95 جامه عمل بپوشاند.


سپس اعضای حاضر به معرفی خود و توضیح عملکرد پرداخته و راهنمایی‌های لازم از طرف ریاست باشگاه برای اعضا ارائه شد.


برادران سه قلوی زکریازاده از اعضای فعال باشگاه تبریز هستند که به همراه پدرشان در جلسه حضور داشتند و در باره اختراع خود که با مشارکت همدیگر صورت گرفته بود، توضیحاتی دادند.


بعد از پایان جلسه دکتر زارع به همراه اعضای حاضر در جلسه با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با قرائت فاتحه و زیارت آنان یادشان را گرامی داشتند.


جلسه هم‌اندیشی روسای باشگاه منطقه آذربایجان شرقی و اعضای فعال و استعداد درخشان با حضور جمعی از روسای باشگاه منطقه آذربایجان شرقی و اعضای فعال و استعداد درخشان باشگاه تبریز برگزار شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحدتبریز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته