دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1394 - 14:18

نصب و راه‌اندازی گیت‌های کنترل ورود و خروج دانشجویان در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری

مشاور رئیس و مدیر حراست واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری از نصب و راه اندازی گیت های کنترل ورود و خروج دانشجویان در این واحد خبر داد.
کد خبر : 12077

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدمحمدرضا میرخان با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح و راه اندازی سیستم‌های مکانیزه و هوشمند دستگاه‌های گیت ورود و خروج دانشجویان در واحد خواهیم بود، گفت: این سیستم‌ها در ایجاد نظم، انضباط و نظارت بر ورود و خروج دانشجویان کاربرد مؤثری دارند و با کمترین هزینه و بیشترین دقت می‌توان بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه دهیم.


مشاور رئیس و مدیر حراست واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری با تشکر از مساعدت دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس واحد یادگار امام (ره) شهرری در خصوص نصب و راه اندازی گیت‌های ورود و خروج دانشجویان افزود: با توجه به اینکه تردد دانشجویان از این گیت‌ها مستلزم استفاده از کارت دانشجویی است شایسته است آن دسته از دانشجویانی که فاقد کارت دانشجویی هستند سریعاً به حوزه دانشجویی واحد مراجعه و نسبت به دریافت کارت دانشجویی خود اقدام لازم را به عمل آورند.


میرخان افزود: همکاری دانشجویان در استفاده از گیت‌ها در هنگام ورود به دانشگاه باعث عدم ورود افراد غیر دانشجو و متفرقه به محیط علمی و فرهنگی دانشگاه می‌شود که انتظار می‌رود دانشجویان واحد ‌‌نهایت همکاری خود را در این زمینه با پرسنل حفاظت فیزیکی و حراست واحد اعمال کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته