دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فروش 4 هزار رنو ساندرو استپ وی در کمتر از 30دقیقه

در حالیکه روز گذشته حوالی ساعت 11 صبح سایت فروش رنو ساندرو اسپ وی برای فروش باز شد که در کمتر از 30دقیقه تمامی 4 هزار خودروی اعلام شده در کمال شگفتی به فروش رفت.
کد خبر : 120619

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، به گفته مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا، استقبال از خرید این خودرو به نحوی بود که ظرفیت تولید در نظر گرفته شده جهت ماه‌های اعلامی در مدت کمتر از 30 دقیقه 4 هزار دستگاه خودرو به فروش رسید.
رضا تقوی در همین رابطه تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده فروش فوری و پیش فروش خودرو استپ وی جهت آبان، آذر و دی ماه انجام پذیرفت.
فروش این خودرو با قیمت 52 میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان در نوع اتوماتیک و 46 میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان در نوع دستی در حالی انجام شد که در بازار آزاد تفاوت قیمتی حدود 5 میلیونی در این خودرو به وجود آمده است و حتی قیمت فروش نوع اتوماتیک در بازار به 58 میلیون تومان می رسد.
مدیر بازاریابی و فروش سایپا در مورد تفاوت قیمت زیاد این خودرو در بازار و کارخانه و راهکارهای پیش‌بینی شده برای رفع این موضوع گفته است: در فروش محصولات جدید معمولا اختلاف قمیتی در بازار ایجاد می‌شود که با گذشت زمان و افزایش تولید محصول این اختلاف قیمت برطرف خواهد شد.
وی اضافه کرد: در صورت افزایش تیراژ تولید، ظرفیت‌های تکمیلی برای این خودرو درنظر گرفته خواهد شد که از طریق نمایندگی های بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا پروسه ثبت نام ضمن اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
سرعت خرید برای به دست آوردن ساندرو استپ وی به حدی بود که حتی تعدادی از نمایندگی‌های سایپا نیز از ثبت نام جا ماندند که در این مورد نیز تقوی گفت: ظرفیت ثبت نام پیش فروش هر نمایندگی در سراسر کشور بصورت مساوی تقسیم شده که با توجه به سرعت تکمیل ظرفیت، برخی از نمایندگی ها نتوانستند برای تعدادی از مشتریان خود ثبت نام انجام دهند.
در مورد استقبال از فروش فوری خودروها دلایل مختلفی ذکر می‌شود که شاید مهمترین موضوع وجود دلالی در بازار خودرو باشد. به گفته برخی از کارشناسان به علت تفاوت قیمت خودرو از کارخانه تا بازار دلالان به سرعت اقدام به خرید خودرو کرده تا آن را با قیمت بالاتر در بازار آزاد به فروش برسانند که این موضوع در زمینه ساندرو استپ وی کاملا مشهود است زیرا در حالیکه هنوز این خودرو به بازار عرضه نشده شاهد افزایش 5 میلیونی قیمت آن دربازار آزاد هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته