دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

تبریزی: ذوب‌آهن در بحران نیست/ به‌هیچ‌عنوان نا امید نیستیم

هافبک نفوذی ذوب‌آهن گفت: در شرایط سخت‌تر از این بوده‌ایم و با پوشش دادن نقاط ضعف‌مان به جمع تیم‌های مدعی برمی‌گردیم.
کد خبر : 120009

مرتضی تبریزی در خصوص شرایط ناامیدکننده ذوب‌آهن در لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما شروع خوبی در رقابت‌های این فصل نداشته‌ایم و در جایگاه پایینی قرار گرفته‌ایم اما این موضوع دلیل نمی‌شود که نا امید باشیم و اجازه دهیم دیگران به ما امیدی نداشته باشند. در مقاطعی پیش می‌آید که تیم‌ها نمی‌توانند نتایج خیلی خوبی بگیرند ولی در چنین زمان‌هایی نباید از تیمی نا امید شد.»


وی دریاره دو شکست متوالی ذوب‌آهن برابر تراکتورسازی و استقلال اظهارداشت: «ما در هیچ‌کدام از 2 بازی که انجام ندادیم مستحق باخت نبودیم و بعضا اتفاقاتی افتاد که منجر به شکست‌مان شد. مقابل تراکتورسازی بدشانسی سراغ‌مان آمد و در شرایطی که موقعیت‌های تیم مقابل تبدیل به گل شد، فرصت‌هایی که به دست آوردیم به راحتی از دست دادیم و اجازه دادیم که تراکتورسازی در خانه‌مان پیروزی شود و 3 امتیاز با ارزش بگیرد.»


هافبک نفوذی ذوب‌آهن افزود: «در دیدار با استقلال ما تیم برتر زمین بودیم و اجازه ندادیم که حریف با وجود آنکه از امتیاز میزبانی برخوردار بود روی دروازه‌مان موقعیت خطرناکی را خلق کند و در مقابل مهاجمان‌ تیم ما فرصت‌های گلزنی خوبی را روی دروازه‌ استقلال از دست دادند. متاسفانه برخلاف جریان بازی و روی صحنه مشکوکی که می‌توانست پنالتی نباشد داور به سادگی اعلام ضربه پنالتی کرد و مسیر بازی را تغییر داد. استقلال بعد از گل سوار بر بازی شد و به راحتی توانست گل دوم را بزند. هر چند بعد از آن ما بازی به مراتب بهتری را انجام دادیم و یکی از گل‌ها را جبران کردیم. گل دوم را هم می توانستیم بزنیم اما نمی‌دانم چرا مهاجمان ما به درستی از موقعیت‌‌های گلزنی خود استفاده نکردند تا با امتیاز به اصفهان برگردیم.»


او در مورد گلی که به ثمر رساند، بیان کرد: «من وظیفه دارم همیشه برای تیمم زمانی که موقعیت خوبی دارم، گل بزنم. اگر گل نمی‌زدم باید جوابگوی فرصتی که از دست می‌دادم، می‌شدم. مهم موفقیت تیم است و باید تمامی بازیکنان تیم به درستی از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند، استفاده کنند. برای همین فکر نمی‌کنم با گلزنی برای تیمم بخواهم خودم را از دیگر بازیکنان تیم برتر بدانم.»


تبریزی در واکنش به این مسئله که ذوب‌آهن می‌تواند در شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر از بحرانی که در آن قرار گرفه خارج شود یا نه،‌عنوان کرد: «ما در شرایط سخت‌ترین از این بوده‌ایم و به نظرم الان در بحران نیستیم. مسلما با تلاش و کوشش زیادی که در تمرینات انجام می‌دهیم و با بررسی نقاط ضعف تیم به خوبی آنها را کادرفنی تیم پوشش می‌دهد و در ادامه فصل نتایج بسیار خوبی را خواهیم گرفت. ما فرصت لازم را داریم که بار دیگر به عنوان یک تیم مدعی در رقابت‌های لیگ برتر رقبا را از پیش رو برداریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته