دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1394 - 13:48
برنده بزرگ جوایز بازیگری 2014 در نقش سارق و جاعل ادبی

آیا جولین مور بخشیده می‌شود؟

جولین مور، بازیگری که از جمله جوایز اسکار، گلدن گلوب، بفتا و جشنواره‌های کن، ونیز و برلین را در کارنامه دارد مشغول مذاکره برای بازی در درامی بر اساس زندگی واقعی یک نویسنده شیاد است.
کد خبر : 11867

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، جولین مور مشغول مذاکره برای بازی در نقش اصلی فیلم «هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟» (Can You Ever Forgive Me) است.


فیلم «هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟» را نیکول هولوفسنر کارگردانی می‌کند و شرکت فاکس سرچ‌لایت سرمایه‌گذار اصلی فیلم است. خانم هولوفنر که فیلم‌نامه «هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟» را نیز نوشته، در سال 2013 کمدی رمانتیک «بحث کافیه» (Enough Said) را با بازی جیمز گاندولفینی و جولیا لوییس درایفوس فقید کارگردانی کرده است.


به گزارش ورایتی، فیلم «هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟» بر اساس کتاب خاطرات لی ایزرائل ساخته می‌شود که در سال 2008 منتشر شد. خانم ایزرائل که دی ماه گذشته در نیویورک از دنیا رفت، متولد نیویورک و نویسنده نیویورک تایمز بود و در اوایل سارق دهه 1990 مشخص شد که سارق آثار ادبی بوده و همچنین چن نامه جعلی از قول افراد مشهوری که درگذشته بودند، منتشر کرده است.


«هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟» اولین فیلمی خواهد بود که جولین مور بعد از «همچنان آلیس» که با آن برنده اسکار و گلدن‌گلوب و بفتا و اکثر جوایز مهم و معتبر بازیگری سال گذشته شد، در آن بازی می کند. دو ماه پیش فیلم «نقشه‌هایی برای ستارگان» دیوید کراننبرگ، فیلمی که جولین مور پارسال برای آن جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن پارسال را گرفت، در آمریکا به اکران عمومی رسید و این بازیگر 55 ساله زاده کارولینای شمالی در ماه‌های آینده با «عطش مبارزه: زاغ مقلد-قسمت دوم»، «نقشه مگی» و درام «ملک طلق» (Freeheld) به پرده سینما باز خواهد گشت.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته