دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1394 - 13:37

محمود خوردبین: تو دهنی خوبی به عربستانی‌ها زدیم/ متوجه قهر عبدی نشدم

سر پرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم با پیروزی که برابر النصر عربستان به دست آورد، از لحاظ روحی نسبت به گذشته در شرایط بهتری قرار دارد.
کد خبر : 11865

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ محمود خوردبین در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از بازی با النصر گفت:« از نظر روحی -روانی تیم نیاز به این پیروزی داشت. بعد از بازی با راه آهن که به هیچ عنوان حق ما یک امتیاز نبود تیم در شرایط بدی قرار گرفت اما برد برابر النصر اوضاع را به نفع ما تغییر داد. اینکه هواداران و حتی مردم ایران را از بابت این پیروزی خوشحال می‌بینیم، خوشحالیم.»


سرپرست پرسپولیس افزود:« در عربستان هم حق ما باخت نبود با وجود بازی اجباری با نفت مسجد سلیمان، خستگی بازیکنان و غیبت گابریل باید در زمین خودشان شکستشان می دادیم. اما قسمت این بود که در تهران این تیم را شکست دهیم .این پیروزی باید در تهران به‌دست می آمد تا تو دهنی خوبی به گستاخی عرب‌ها زده باشیم. واقعا جای تاسف دارد که یک تیم ورزشی مدل پیراهنش شبیه لباس های تکاوری باشد معلوم نبود برای بازی آمده‌اند یا جنگ.»


خوردبین در ادامه به بازی پرسپولیس با استقلال خوستان اشاره کرد و گفت:« بازی سختی خواهد بود امیدوارم که بازیکنان مثل بازی با النصر انگیزه لازم را داشته باشند تا با کسب هر سه امتیاز بازی به تهران برگردیم. کاملا به شرایط اهوازی‌ها واقفیم آنها هم اوضاع خوبی در پایین جدول ندارند و این بازی‌ها برایشان حکم مرگ و زندگی دارد. بازی کردن مقابل تیم‌هایی که برای سقوط نکردن به میدان می آیند به مراتب سخت‌تر از بازی برابر تیم‌های بالای جدول است. به اعتقاد من بازیکنان اگر می‌خواهند در دو بازی پیش رو جام باشگا‌ها از لحاظ روحی در شرایط خوبی باشند حتما باید در مسابقات لیگ برتر حریفان را شکست دهند.»


سرپرست پرسپولیس در مورد قهر حسین عبدی در تمرین روز پنج شنبه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت:« من که سر تمرین متوجه قهر او نشدم البته دیدم که لباس شخصی روی نیمکت نشسته است اما چیزی در مورد مسئله ای که شما به آن اشاره می‌کنید، نشنیدم. در هر صورت امروز سر تمرین همه چیز مشخص می‌شود»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته