دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1395 - 10:48

مومن‌زاده: شکست پرسپولیس غیرممکن نیست/ همیشه تیم بهتر برنده دربی نمی شود

پیشکسوت تیم استقلال گفت: مسلما اگر تیم منصوریان بتواند در خط دفاعی عملکرد بی نقصی داشته باشد احتمال دارد برنده از میدان خارج شود.
کد خبر : 118383

احمد مومن‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دربی 83 گفت:‌ «روی کاغذ همه چیز به سود پرسپولیس است و به نظر می‌رسد که این تیم بتواند برنده شود. در هر صورت استقلال در پنج بازی اول خود برنده نشده است و با 3 امتیاز در پایین جدول قرار دارد ولی شرایط پرسپولیس خیلی بهتر است. آنها 11 امتیاز از 5 بازی اول خود گرفتند و با یک بازی کمتر تیم دوم جدول هستند. بنابراین شانس پیروزی سرخ‌پوشان بیشتر است.»


وی افزود: «با این حال دربی همیشه بازی متفاوتی بوده و اتفاقاتی در آن افتاده که برخلاف جریان طبیعی بوده است. شاید کمتر کسی انتظار این را داشته باشد که استقلال بتواند در این بازی نتیجه بگیرد اما بازی‌ای که شاگردان منصوریان مقابل ماشین سازی انجام دادند به مراتب بهتر از دیدارهای قبلی این تیم در چهار هفته نخست بود و می‌توان به پیروزی استقلال برابر پرسپولیس امیدوار بود. مسلما اگر تیم منصوریان بتواند در خط دفاعی عملکرد بی نقصی داشته باشد احتمال دارد برنده از میدان خارج شود.»


او با اشاره به اهمیت پیروزی در این دیدار برای منصوریان بیان داشت: «پیروزی در این بازی می‌تواند مسیر استقلال منصوریان را تغییر دهد. هواداران وقتی شکست پرسپولیس را ببینند، بدون شک تلاش می‌کنند تا حمایت‌های خود را از تیم مورد علاقه‌شان بیشتر کنند. برد استقلال می‌تواند نتایج قبلی را پاک کند و تیم در هفته‌های بعد امتیازات از دست‌رفته را جبران کند.»


مومن‌زاده در واکنش به این موضوع که برخی شانس پرسپولیس را برای برد بیشتر می‌دانند، تصریح کرد: «من هم گفتم که روی کاغذ شانس برنده شدن پرسپولیس بیشتر است ولی هر بازی شرایط خودش را دارد. در دربی‌های گذشته بارها پیش آمده تیمی که شرایط بهتری در جدول رده‌بندی دارد، بازنده از میدان خارج می‌شود و نمی‌تواند به هدفش برسد. منصوریان و بازیکنان با تجربه استقلال به این نکته واقف هستند و تلاش خواهند کرد تا پرسپولیس را متوقف کنند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته