دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1395 - 16:32
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

طرح ویژه انضباط شهری از نیمه دوم سال مجددا آغاز خواهد شد

طرح ویژه انضباط شهری با همکاری شهرداری منطقه 11تهران و نیروی انتظامی به منظور ساماندهی و رفع سد معبر و بساط گستری از نیمه دوم سال در راسته‌های تجاری خیابان‌های ولی عصر(عج)، جمهوری و معابر مرکزی شهر تهران اجرا خواهد شد.
کد خبر : 118128

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، روز گذشته در نشستی که با موضوع «اجرای طرح انضباط شهری» با هدف کنترل سد معبر و بساط گستری پیرامون مراکز خرید و راسته‌های تجاری مرکز شهر با حضور سردار قادر کریمی، جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سردار علیپور فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، ابوالقاسم چیذری، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران و نصراله آبادیان، شهردار منطقه 11 برگزار شد؛ کنترل و ساماندهی بساط گستری، سد معبر و اخلال در نظم عمومی شهر مورد تأکید قرار گرفت.


کریمی، جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز ضمن بیان اهمیت موقعیت اقتصادی ،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 انضباط شهری این منطقه را با توجه به وجود پردیس حکومتی و تردد مهمانان و سفرای خارجی اولویت مهم نیروی انتظامی دانست که با تعامل بین مدیریت شهری و همکاری شهروندان به خوبی حفظ شده است.


به گفته کریمی؛ نیروی انتظامی ضمن اشراف کامل بر تمامی آسیب‌های اجتماعی ،فرصت‌ها و تهدیدهای انضباط شهری در مرکز پایتخت به ویژه منطقه 11؛ جدیت در اجرای قانون و نظم شهری به عنوان منطقه ویژه را با طراحی‌های نظارتی ،کنترلی و عملیاتی انجام می‌دهد.


جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اجرای طرح انضباط شهری در محدوده پاساژ علاء الدین را اقدامی لازم برای جلوگیری از بی‌انضباطی اجتماعی دانست و افزود: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای همکاری با مدیریت شهری در ایجاد انضباط شهری و رفع سد معبر و بساط گستری دارد تا با ایجاد آرامش در سطح شهر، حقوق شهروندان و اصنافی را که مالیات می‌پردازند و قوانین را رعایت می‌کنند ؛ حفظ شود.


طرح ویژه انضباط شهری مجددا همزمان با بازگشایی مدارس در نیمه دوم سال و نزدیک شدن به ماه‌های پایانی با هدف استمرار آرامش اجتماعی و انضباط شهری در معابر و راسته‌های تجاری مرکز شهر با همکاری شهرداری منطقه 11 تهران، نیروی انتظامی، یگان حفاظت شهرداری تهران و شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران آغاز خواهد شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری منطقه 11
ارسال نظر
هلدینگ شایسته