دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1395 - 09:44
در بازدید از نمایشگاه زنان و تولیدملی عنوان شد

مولاوردی: از بانوان تولیدکننده حمایت می کنیم

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: این معاونت از تولیدکنندگان داخلی به منظور رونق محصولات تولیدی آنان حمایت می کند.
کد خبر : 117927

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ایرنا، شهیندخت مولاوردی در جریان بازدید از نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در محل بوستان گفتگو افزود: حمایت از تولید داخلی و ملی در رونق اقتصادی کشور نیز تاثیر جدی دارد به همین منظور با حمایت از این موضوع گام های موثری در راستای افزایش فعالیت های اقتصادی به ویژه در میان زنان ایرانی برداشته می شود.
وی با بیان اینکه با حمایت از زنان توانمند ایرانی به ویژه زنان سرپرست خانوار می توان شاهد افزایش مشارکت اقتصادی زنان باشیم، ادامه داد: نقش زنان در تبیین اقتصاد مقاومتی نیز به خوبی قابل مشاهده است و باید در این زمینه تلاش های جدی صورت گیرد.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده عصر سه شنبه با حضور در محل سالن همایش های بوستان گفتگوی تهران، از بخش های مختلف نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی بازدید کرد.
شهیندخت مولاوردی در جریان این بازدید ضمن حضور در غرفه های مختلف این نمایشگاه با توضیحات دست اندرکاران در جریان جزئیات برگزاری این نمایشگاه قرار گرفت.
نمایشگاه زنان و تولید ملی به منظور معرفی تولیدات زنان بدسرپرست و بی سرپرست به شرکت های تولید کننده پوشاک و سایر کالاها از 18 تا 26 شهریورماه برپا است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته