دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1394 - 12:00
در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) انجام شد؛

برگزاری نخستین جشن تکریم بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: تکمیل و تجهیز فاز دوم مجتمع رفاهی «ستایش» در منطقه توریستی سی سرا واقع در غرب مازندران از جمله طرح‌های مهم دانشگاه برای گسترش امور رفاهی کارکنان و استادان دانشگاه است که اوایل پائیز سال ۹۴ به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر : 11768

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز سال جدید کاری نخستین گردهمایی و جشن تکریم ۳۴ تن از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با حضور خانواده‌ها و جمعی از مسئولان و کارکنان در مرکز فرهنگی رفاهی مهر واحد تهران مرکزی برگزار شد.


دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی در جمع مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ علمی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سال نو و همچنین توافق صلح آمیز هسته‌ای در آغاز سال ۹۴ شمسی گفت: تدبیر و حمایت مقام معظم رهبری و تلاش مجدانه تیم مذاکره کننده هسته‌ای و موفقیت در این مذاکرات بار دیگر باعث افتخار و غرور ملی کشورمان شد.


وی با تأسی از نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی» تصریح کرد: ما نیز در جامعه دانشگاهی واحد تهران مرکزی همه تلاش ما بر این باشد تا با هم دلی و هم زبانی موجبات ارتقاء این مجموعه بزرگ علمی را در همه سطوح آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و... فراهم آوریم.








نخستین طرح بزرگ از لحاظ کمی، تجمیع واحد بزرگ تهران مرکزی است که تا کنون هیچ مکانی تثبیت نشده ولیکن کار‌شناسان و مسئولان این امر مهم، با در نظر گرفتن بیش از ۵۵ هزار دانشجو، هزار کارمند، هزار عضو هیئت علمی و... در صدد شناسایی مکان مناسبی از حیث میزان مساحت، امکانات مورد نیاز آموزشی و مهم‌تر از همه، دسترسی مناسب است

رئیس واحدتهران مرکزی با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ قدر‌شناسی و تکریم از کارکنان تصریح کرد: امروز خوشحالیم که برای اولین بار در واحد تهران مرکزی میزبان بازنشستگان و تلاشگران ساعی اولین و بزرگ‌ترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و امیدواریم که برگزاری این جشن درسطح دانشگاه نهادینه شود، زیرا که در سالهای نه چندان دور در اوایل دهه ۶۰ این همکاران، جوانی و همت خود را در راه رشد و شکوفایی این دانشگاه بکار بردند و امروز با برپایی این جشن می‌خواهیم بگوئیم که این دانشگاه مال شماست، خانه شماست و به آن تعلق دارید و ما نیز در خدمت شما بزرگواران هستیم و قدردان زحمات و تلاشهای ارزشمند شما خواهیم بود.


حسین‌زاده لطفی با نگاهی اجمالی به دستاوردهای واحد تهران مرکزی در سال گذشته از ایجاد ۲۰۰ رشته گرایش تحصیلی در سال ۹۳ در تهران مرکزی خبر داد و خطاب به کارکنان گفت: با افزایش رشته‌ها به همکاری و همدلی شما عزیزان نیز بیش از هر زمان دیگری نیازمندیم.


بهره برداری از مجتمع رفاهی «ستایش» در منطقه توریستی سی سرا در پاییز 94


رئیس واحد تهران مرکزی با توجه به طرح‌های کلان کمی و کیفی در سال ۹۴ بیان کرد: نخستین سیاست و طرح بزرگ از لحاظ کمی، تجمیع واحد بزرگ تهران مرکزی است که تا کنون هیچ مکانی تثبیت نشده است ولیکن کار‌شناسان و مسئولان این امر مهم، با در نظر گرفتن بیش از ۵۵ هزار دانشجو، یک هزار کارمند، هزار عضو هیئت علمی و... در صدد شناسایی مکان مناسبی از حیث میزان مساحت، امکانات مورد نیاز آموزشی و مهم‌تر از همه، دسترسی مناسب است که این تجمیع در یک طرح ۴ ساله به طول می‌انجامد.


وی افزود: تکمیل و تجهیز فاز دوم مجتمع رفاهی «ستایش» در منطقه توریستی سی سرا واقع در غرب مازندران نیز از جمله طرح‌های مهم دانشگاه برای گسترش امور رفاهی کارکنان و استادان دانشگاه است که شامل امکانات و تجهیزاتی از قبیل: ۶۷ سوئیت، سوله‌های ورزشی، استخر سرپوشیده، سالن چند منظوره، سالن کنفرانس، مسجد، کتابخانه تخصصی و... است که اوایل پاییز سال ۹۴ به بهره برداری می‌رسد.


رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی با تاکید بر توسعه کیفی این مجموعه بزرگ علمی با مشارکت دانشجویان، استادان و کارکنان اذعان کرد: با اعتقاد به خرد جمعی و اتحاد این جامعه بزرگ دانشگاهی از همه عزیزان یاری می‌طلبیم و در این راستا با ایجاد سامانه الکترونیکی با عنوان «نظام پیشنهادات» در سایت اصلی دانشگاه منتظر پیشنهادات و انتقادات سازنده هستیم.


برنامه راه اندازی کانون فرهنگی و اجتماعی کارکنان در دو بخش بانوان و آقایان


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی نیز در جمع مدعوین نخستین جشن تکریم بازنشستگان واحد تهران مرکزی با تبریک به مناسبت زاد روز حضرت فاطمه زهرا (س)، بهار فاطمی و همچنین موفقیت ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای لوزان با توجه به اینکه ۲۰ فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای است، خاطرنشان کرد: بحث انرژی هسته‌ای بحث سیاسی مهمی است که از ابتدای امر، ایران اسلامی با دیدگاهی صلح آمیز قدم در این راه گذاشته بود.


دکتر احمدرضا خزایی گفت: انرژی هسته‌ای در امور پزشکی و کشاورزی کاربرد ویژه‌ای دارد و کشور ایران نیز درصدد استفاده و بهره برداری آن در این زمینه‌ها است.


وی با توجه به اینکه کشور ایران امروز همزمان با بهار فاطمی در اوج قدرت است تصریح کرد: در آغاز سال ۹۴ در بهار فاطمی مذاکره کنندگان انرژی هسته‌ای با حمایت مقام معظم رهبری و به سرپرستی دکتر ظریف توانستند شادی را به ملت ایران هدیه دهند.


خزایی گفت: در بین بیش از ۲۰۰ کشور، پنج قدرت بزرگ حق وتو دارند و بقیه کشور‌ها را با نظر خود هدایت می‌کنند و امروز این پیروزی بزرگی است که این ۵ کشور، اصل حضور ایران اسلامی را به عنوان «قدرت اتمی جهانی» پذیرفته‌اند.


معاون فرهنگی اجتماعی واحد تهران مرکزی با تاسی از نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی» افزود: در واحدتهران مرکزی نیز با توجه به اینکه هیئت رئیسه دانشگاه بر پایه خردمندی و خرد جمعی به پیش می‌رود خواهان آن هستیم که در کنار ۳ رکن اصلی دانشگاه اعم از: دانشجویان،








خزائی: امروز شاهد بازنشستگی جمعی از کارکنان هستیم که بعد از ۳ دهه فعالیت صادقانه و با اهداء جوانی و ارائه خدمات به دانشگاه با این مجموعه بزرگ علمی خداحافظی می‌کنند و با برگزاری اینگونه مراسم تنها می‌توانیم بخش کوچکی از زحمات آنان را جبران کنیم

استادان و کارکنان در کنار هم با اصل همدلی، همزبانی توام با تعصب کاری، صداقت و وفاداری در رسیدن به آرمانهای دانشگاه گام برداریم.


وی با توجه به اینکه احترام به بازنشستگان احترام به کل دانشگاه است، افزود: امروز شاهد بازنشستگی جمعی از کارکنان هستیم که بعد از ۳ دهه فعالیت صادقانه و با اهداء جوانی و ارائه خدمات به دانشگاه با این مجموعه بزرگ علمی خداحافظی می‌کنند و با برگزاری اینگونه مراسم تنها می‌توانیم بخش کوچکی از زحمات آنان را جبران کنیم.


معاون فرهنگی اجتماعی واحد تهران مرکزی با نگاهی گذرا به تحولات و دستاوردهای فرهنگی در سال گذشته خاطر نشان کرد: در دوران گذشته جامعه هدف در حوزه فرهنگی تنها دانشجویان بوده‌اند و بر همین اساس کانون‌های متعدد فرهنگی در این راستا فعال شده است و دستاوردهای عظیمی هم داشته‌ایم. اما در این دوره علاوه بر دانشجویان دو دسته استادان و کارکنان نیز جامعه هدف و مخاطب حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هستند لذا در این راستا در صدد راه اندازی کانون فرهنگی و اجتماعی کارکنان در دو بخش بانوان و آقایان هستیم تا با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین آسیب‌شناسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت بتوانیم برای ارتقاء امور فرهنگی، رفاهی، آموزشی و پژوهشی کارکنان نیز اقداماتی جدی و ماندگار انجام دهیم.


نخستین جشن تکریم بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برای نخستین بار طی دو روز هجدهم و نوزدهم فروردین ماه 94 برگزار شد که از اهم برنامه‌های آن می‌توان به تقدیر از یکایک بازنشستگان، اجرای موسیقی زنده، سخنرانی و... توجه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته