دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1395 - 14:35
در گفت وگو با آنا

درخشان: تعطیلات لیگ به تیم‌ها ضربه می‌زند/ دربی باکیفیتی را پیش رو نداریم

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: چون دربی سرخابی‌ها بلافاصله بعد از تعطیلات لیگ انجام می‌شود، نمی‌تواند از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
کد خبر : 117318

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی که با تساوی بدون گل خاتمه یافت گفت: «دو تیم بازی خوب و باکیفیتی را ارائه دادند و توانستند چند موقعیت گلزنی هم روی دروازه‌ها ایجاد کنند اما موفق نشدند که توپی را از خط دروازه عبور دهند. این طبیعت فوتبال است که در یک بازی هر چقدر تلاش کنید نمی‌توانید به گل برسید.»


وی ادامه داد: «به نظر من هر دو تیم از کسب یک امتیاز بازی راضی هستند، به خاطر اینکه تیم‌ها بعد از حدود یک ماه تعطیلی به مسابقات برگشتند و بدن بازیکنان در شرایط مسابقه قرار نداشت و به همین دلیل نمی‌توانستند بازی اصلی خودشان را به نمایش بگذارند.»


کارشناس فوتبال در مورد تعطیلات مکرر لیگ برتر و ضرر آن به باشگاه‌ها بیان کرد: «وقتی بازی‌ها ادامه نداشته باشد و تعطیلات پشت سر هم باشد تیم ها از شرایط مسابقه خارج می‌شوند. در هفته جاری اکثر تیم‌ها نتوانستند بازی اصلی خودشان را به نمایش بگذارند و اکثر بازی‌های این هفته به تساوی کشیده شد. تیم‌ها وقتی به تعطیلات می‌خورند مجبور هستند دوباره بدنسازی کنند و این فشاری که بازیکن وارد می‌شود باعث می‌شود تا در بازی‌های رسمی مصدوم شود. در هر صورت مسئولان فوتبال باید فکری به حال تعطیلات لیگ برتر کنند تا تیم‌ها ضرر کمی ببینند.»


درخشان درباره دربی آخر هفته میان استقلال و پرسپولیس گفت: «دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد اما من فکر می‌کنم چون این بازی بلافاصله بعد از تعطیلات لیگ انجام می‌شود، تمی‌تواند از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اما امیدوارم بازیکنان هر دو تیم فارغ از هر چیزی بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند تا تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته