دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در همایش کشوری کانون‌های فرهنگی ایران صورت گرفت

انتخاب اعضای انجمن ادبی دبیرستان دخترانه دوره اول سما 2 تهران به عنوان نخبگان جوان ادبی

مدیریت کانون قدس از دانش آموزان دبیرستان دخترانه سما 2 تهران برای حضور در همایش کشوری کانون‌های فرهنگی دعوت کرد.
کد خبر : 117231

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رومینا حدادی، ثمین دهقان نصیری، محدثه امینی، مهسا مانی، آتنا یونسی، صبا سادات جعفری، نازنین شکوریان دانش‌آموزان انجمن ادبی سما به عنوان نخبگان نوجوان انجمن ادبی همایش کشوری کانون‌های فرهنگی ایران که در محل کانون فرهنگی آموزشی قدس وابسته به آموزش و پرورش منطقه 2 واقع در میدان صنعت تهران برگزار شد، معرفی شدند.


در این همایش هنرجویان انجمن ادبی که از دو سال پیش فعالیت‌های ادبی خود را در کلاس‌های تخصصی انجمن با تدریس مریم ذوالفقاری‌فر مدرس دانشگاه و مجتمع آموزشی سما 2 دختران آغاز کرده بودند و حائز رتبه در جشنواره خوارزمی و پژوهش‌سرای استان تهران شدند، این بار به دعوت مدیریت کانون قدس در همایش کشوری کانون‌های فرهنگی شرکت کردند و به عنوان نخبگان انجمن ادبی معرفی شدند.


فعالیت‌های نوشتاری و گفتاری هنرجویان در زمینه‌های مختلف ادبی از جمله نثرهای ادبی و شاعرانه، جدّ و طنز، شعر سپید و نمایش موزیکال پس از تمرین و اجرا در مدرسه با راهنمایی دبیر انجمن در این همایش کشوری ارائه و از دید داوران کانون به عنوان کارهای برگزیده معرفی شد.


از طرف مسئولان کانون لوح قدردانی به رسم یادبود به هنرجویان سمایی اهدا خواهد شد. از مریم ذوالفقاری‌فر نیز برای برگزاری کلاس‌های انجمن ادبی در این کانون دعوت به عمل آمد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دبیرستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته