دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1395 - 13:35
در گفت وگو با آنا

محمد طیبی: هنوز پول فصل قبل خودمان را نگرفته‌ایم/ تلاش می کنم دوباره نظر کی‌روش را جلب کنم

کاپیتان استقلال خوزستان گفت: به عنوان تیم قهرمان فصل گذشته هنوز مطالبات فصل قبل خودمان را دریافت نکردیم، در حالی که قرارداد اکثر بازیکنان تیم زیر 400 میلیون بود و این پول، پول زیادی نبود که بازیکنان برای وصولش به مشکل بخورند.
کد خبر : 116725

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، محمد طیبی کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان که از طرف کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال دعوت شده بود در اعلام لیست نهایی از طرف سرمربی تیم ملی نامش در میان خط خورده‌ها بود و نتوانست تیم ملی را در بازی‌های ابتدایی مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی همراهی کند و در حال حاضر تیم استقلال خوزستان را برای ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی می‌کند.


محمد طیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال خوزستان برای ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: «استقلال خوزستان در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و دلیل این مساله هم مشکلات مالی باشگاه است. ما به عنوان تیم قهرمان فصل گذشته هنوز مطالبات فصل قبل خودمان را دریافت نکردیم، در حالی که قرارداد اکثر بازیکنان تیم زیر 400 میلیون بود و این پول، پول زیادی نبود که بازیکنان باید برای وصولش به مشکل بخورند.»


وی ادامه داد: «مسئولین تیم باید فکری به حال قراردادهای بازیکنان بکنند تا تیم برای ادامه بازی‌های لیگ آماده شود. در حال حاضر بازیکنان روحیه خوبی ندارند و ممکن است این مساله به تیم ضربه بزند. ضمن اینکه قول‌هایی از طرف مدیران باشگاه به بازیکنان داده شد تا در چند روز آینده مشکلات مالی برطرف شود و امیدوارم این مساله هر چه زودتر حل شود.»


کاپیتان تیم استقلال خوزستان در خصوص خط خوردنش از لیست کی‌روش برای همراهی با تیم ملی در دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی گفت: «من به کی‌روش حق می‌دهم، چون سرمربی تیم باید پاسخگو باشد و به همین دلیل در انتخاب بازیکنانش اختیار کامل دارد. کی‌روش مربی بسیار بزرگ و حرفه‌ای است و در چند روزی که در تیم ملی شاگرد او بودم چیزهای زیادی از کی‌روش یاد گرفتم. در حال حاضر مردم باید از تیم ملی حمایت کنند و شک نداشته باشند که کی‌روش تیم را به جام جهانی می‌برد.»


وی افزود: «من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا با تمرینات بیشتر دوباره نظر کی‌روش را جلب کنم و به تیم ملی برگردم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته