دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1395 - 10:32

اهمیت بخشی به تولید مقالات علمی و ارایه طرح‌های برون دانشگاهی، برنامه های واحد تهران شمال

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال اهمیت بخشی به تولید مقالات علمی، ارایه طرح‌های برون دانشگاهی، رشد مجلات علمی و توجه به مباحث دانش‌بنیان و ثروت آفرینی را از راهبردهای واحد در سال تحصیلی جدید برشمرد و بر اهتمام ویژه استادان بر این مقولات تأکید کرد.
کد خبر : 116634

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی محمد صفانیا در نشست صمیمانه با مدیران گروه های آموزشی که در آستانه سال تحصیلی 96-95 انجام شد، با تبیین آخرین ضوابط و آئین نامه های دانشگاه به استماع دیدگاه ها و نکته نظرات مدیران و مسئولان در ارتباط با مهمترین مسایل آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پرداخت. وی سال 1395 را سال شکوه افتخار برای واحد تهران شمال برای بهره‌برداری از 50 هزار متر مربع فضای آزمایشگاهی و آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی نامید و با ارایه گزارشی از وضعیت حوزه‌های مختلف دانشگاه، خواستار همکاری بیش از پیش اعضای هیأت علمی در تصمیم‌سازی‌ها و تبیین استراتژی واحد دانشگاهی شد.


وی توانمندی‌های واحد تهران شمال را برای یک جهش علمی، بسیار مطلوب و ارزنده تلقی کرد و خواستار توجه ویژه مدیران گروه‌های آموزشی و اعضای هیأت علمی عمی واحد برای راه اندازی رشته های چند نظمی و بین رشته ای شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با تأکید بر اجرای دقیق بخشنامه اخیر رئیس دانشگاه در زمینه تمهیدات واحد برای آغاز سال تحصیلی جدید و تکریم ارباب رجوع و دانشجویان، نظارت و پیگیری امور از سوی مدیران گروه را بخش دیگری از سخنان خود قرار داد .


در این نشست دو روزه دکتر علی مرادخانی معاون آموزشی، دکتر عباسعلی قیومی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر امیر عبداله مهرداد شریف معاون پژوهش و فناوری، دکتر منصور بیات معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان و فرزاد ناظمی معاون اداری و مالی، پاسخگوی سوالات مدیران گروه های آموزشی بودند.


در این جلسات قرار شد ماحصل موارد در نشست هیأت رئیسه واحد مورد بحث و بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته