دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 15:41
معاون پژوهش واحد پرند:

گروه‌های علمی دانشگاهی از ابزارهای مناسب برای پیشبرد مقاصد آموزشی و پژوهشی هستند

معاون پژوهش و فناوری واحد پرند گفت: یکی از ابزارهای مناسب برای پیشبرد مقاصد آموزشی و پژوهشی، گروه‌های علمی دانشگاهی است.
کد خبر : 11631

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید ذاکر بستان آباد با توجه به محورهای همایش "میکروبیولوژی- ایمونولوژی- پروبیوتیک" "سلولهای بنیادی- کشت سلول و بافت" " بیوتکنولوژی- نانوبیوتکنولوژی" "پاتولوژی- انکولوژی- هماتولوژی و آناتومی" "فیزیولوژی- فارماکولوژی" "ژنتیک و بیماریهای متابولیک و بیوشیمی" "علوم سلولی و مولکولی و تکوینی" گفت: پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند بستر مناسبی برای نشر و ارائه دستاوردهای علمی و امکان نقد و بررسی این یافته‌ها را در جامعه علمی فراهم می‌کند.


معاون پژوهش واحد پرند افزود: همایش های علمی یکی از ابزارهای مناسب برای پیشبرد مقاصد آموزشی و پژوهشی گروه‌های علمی دانشگاهی است که چنانچه به درستی برنامه‌ریزی و سازماندهی شود، زمینه لازم را برای ارتباط بین دانشگاه و موسسات علمی با واحدهای اجرایی و سازمان هایی که به نتایج پژوهش ها و دستاوردهای علمی نیاز دارند، فراهم می‌کند.


وی افزود: یکی از اهداف اصلی برگزاری همایش های علمی، ارائه راهکارها و دستاوردهای جدید علمی و ارتقای سطح آموزش و پژوهش در موضوعات و حوزه‌های مختلف است.


دبیر علمی همایش ملی تازه‌های سلولی و مولکولی با بیان اینکه دومین همایش ملی تازه‌های سلولی و مولکولی، 19 و 20 آبان ماه سال جاری در واحد پرند برگزار می شود، آخرین فرصت ارسال مقالات را تا 10 تیر 1394 اعلام کرد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وب سایت www.hamayeshpiau2.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحد پرند
ارسال نظر
هلدینگ شایسته