دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1395 - 11:03

جام قهرمانی مسابقات والیبال دسته سه دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در فارس ماند

تیم والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با پیروزی در بازی نهایی مقابل تیم علوم وتحقیقات تهران به مقام قهرمانی مسابقات والیبال دسته سه دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی دست یافت.
کد خبر : 116309

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات والیبال دسته سه دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی کشور که با حضور 13 تیم از استان‌های کشور از هفته گذشته به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت آغاز شده بود، در نهایت با قهرمانی تیم استان فارس و صعود این تیم به لیگ دسته دو پایان یافت.


والیبالیست‌های استان فارس در دیدار پایانی با نمایش خیره‌کننده خود توانستند به شایستگی تیم خوب و قدر علوم و تحقیقات تهران را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهند و به مقام قهرمانی این دور از مسابقات نائل شوند و تیم‌های همدان و هرمزگان به ترتیب سوم و چهارم شدند.


در این دوره از مسابقات تیم‌های دانشگاهی از استان‌های قم، یزد، هرمزگان، اردبیل، کردستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، فارس، لرستان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد و نجف آباد حضور داشتند که در نهایت فارس و علوم و تحقیقات تهران سهمیه صعود به دسته دوم مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کردند.


در مراسم اختتامیه این مسابقات از کادر داوران منوچهر اسدی پویا سرپرست فنی این مسابقات، داوود و یعقوب مظفری، غلامرضا جوانمردی، ایمان موذنی، سیدعبدالعظیم سیادت نژاد، حسن بازدر هوا و محمدحسین شفقی داور بین‌المللی و مسئول کمیته داوری انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی و محمد توسلی ناظر فنی این مسابقات و رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی، سعید طللایی نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و اصغر پازوکی نماینده مالی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با اعطای هدایایی قدردانی و به سرپرست، مربی و نفرات تیم‌های اول تا سوم مدال و کاپ اهدا شد.


احسان قلری از تیم همدان به عنوان فنی‌ترین بازیکن و تیم هرمزگان به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.


در مراسم اختتامیه دکتر حمزه سارویی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، دکتر سیدابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به همراه معاونان و روسای دانشکده‌های این واحد دانشگاهی، دکتر محمد رستم‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، محمد یزدان‌پناه رئیس شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و اعضای این شورا و جمعی از مسئولان شهرستان مرودشت حضور داشتند.


اعضای تیم والیبال استان فارس قهرمان مسابقات عبارتند از: حسن عمادی، حمید شمشیری، رضا امیری، محمدرضا زارع، رضا اسفندیاری، سیامک مردانی، محمد شهریاری، سعید عسکری، محمد پور درویش، علی اصغر دهقان، حسین عوض آقایی و مسعود جعفری- مربی: مهدی مردانی و سرپرست: محمد هادی محجوب.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته