دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1395 - 10:26
در گفت و گو با آنا؛

سعید دقیقی : با جدایی ام از ماشین سازی عزت و آبرویم را حفظ کردم/ به صورت بازیکن آزاد در اختیار مشهدی ها هستم

دقیقی بعد از فسخ قرارداد از ماشین سازی گفت : هنوز از این اتفاق شوکه هستم اما یاد گرفتم آبرو و عزتم از پول مهمتر است و باید بیشتر به آن توجه کنم. متاسفانه مسائلی پیش آمد که بهتر بود از این تیم جدا شوم.
کد خبر : 116209

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سعید دقیقی بازیکنی که از مس کرمان در جمع ماشین‌سازان قرار گرفته بود، پس از 4 هفته حضور از این تیم جدا شد و در جمع مشهدی‌ها قرار گرفت.


دقیقی در مورد جدایی‌اش از تیم ماشین سازی گفت: «هنوز از این اتفاق شوکه هستم اما یاد گرفتم آبرو و عزتم از پول مهمتر است و باید بیشتر به آن توجه کنم. متاسفانه مسائلی اتفاق افتاد و من هم خیلی چیزها را قبول نکردم، امیدوارم یک مرجع رسیدگی باشد تا بتواند به این موضوعات رسیدگی کند. من به صورت بازیکن ذخیره وارد میدان می‌شدم و بازی کمی به من می‌رسید و از این موضوع بسیار ناراحت بودم. زمانی که با کارد فنی این موضوع را در میان گذاشتم آنها همکاری لازم را با من نکردند و همین موضوع باعث شد از جمع خودروسازان تبریزی جدا شوم.»


دقیقی در رابطه با اینکه چقدر از بابت مبلغ قراردادش از باشگاه گرفته افزود: «در ابتدای فصل باشگاه مبلغی به همه بازیکنان داد و من هم مانند دیگر بازیکنان همان مبلغ را دریافت کردم که حدودا 17 درصد از مبلغ کل قراردادمان بود. بعد از اینکه از این باشگاه جدا شدم مبلغی دریافت نکردم از مدیرعامل باشگاه ماشین سازی باید تشکر کنم که با جدایی من از این تیم موافق کرد چرا که باعث شد عزت من حفظ شود.»


بازیکن سابق ماشین سازی در مورد تیم جدیدش گفت: «بعد از جدایی‌ام از ماشین‌سازی با باشگاه سیاه‌جامگان وارد مذاکره شدم و به عنوان بازیکن آزاد به این تیم اضافه شدم و قرار است در ادامه لیگ‌برتر در این تیم بازی کنم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته