دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1395 - 16:59

تجلیل از دانشجوی برتر قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی سلسله

همزمان با آغاز ماه ذیحجه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی سلسله آیین تجلیل از خادمان قرآنی «حافظان، قاریان و استادان قرآنی» در سالن الغدیر فرمانداری سلسله برگزار شد.
کد خبر : 115622

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از خادمان قرآنی که روسای ادارات و سازمان‌ها رئیس و مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، حافظان، قاریان، استادان جلسات قرآن و خانواده‌های قرآنی شهرستان‌های سلسله حضور داشتند، با خیر مقدم به حضار این محفل نورانی هدف از این برنامه را تلاش برای ارتقای معارف قرآن در جامعه دانست و گفت برای نخستین‌ بار در این شهرستان چنین مراسمی در الشتر برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی الشتر نیز با تشکر از همه حضار به ویژه قاریان و حافظان قرآن کریم بر تلاش بیشتر در زمینه گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید و آمادگی اداره تبلیغات را در این زمینه اعلام کرد.


در ادامه چند تن از قاریان ممتاز شهرستان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند که از سوی حضار در این محفل نورانی مورد تشویق قرار گرفتند.


در بخش دیگری از این مراسم یاد و خاطره مرحوم آیت الله پیشوایی و سه تن از خادمان درگذشته قرآن کریم شهرستان گرامی داشته شد.


در پایان این مراسم نیز از تعدادی از قاریان، حافظان و خادمان قرآن کریم از جمله دانشجوی برتر قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی سلسله با لوح سپاس و هدایایی قدردانی به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته