دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1395 - 16:19

سه خبر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی فرهنگ دینی و جلسات تصمیم گیری درباره دستورالعمل آماده سازی واحدها و مراکز دانشگاهی در واحد تهران غرب برگزار شد.
کد خبر : 115579

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی فرهنگ دینی با هماهنگی دفتر برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان واحد تهران غرب به مدت 16 ساعت از سوی جمشید معصومی‌نژاد استادیار الهیات– فقه و مبانی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در سالن اجتماعات ساختمان اداری این واحد دانشگاهی برگزار شد.


در این کارگاه آموزشی سعی شد اعضای هیات علمی با موارد: آسیب‌های وارده بر فرهنگ عاشورا، آسیب شناسی دیدگاه‌هایی درباره مهدویت، بازخوانی مفهوم و کاربرد امر به معروف و نهی از منکر و دیدگاه قرآن نسبت به آن، آسیب‌شناسی دینداری در عصر ارتباطات، آسیب‌شناسی باورهای دینی و پاسخ به سوالات و شبهات و پاسخ به شبهات روز آشنا شوند.


درگذشت دانشجوی کارشناسی مهندسی صنایع واحد تهران غرب


با نهایت تاسف و تاثر یکی از دانشجویان کارشناسی مهندسی صنایع دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به نام محمد سعید شبانی ورودی سال 91 ، پس از تحمل درد و رنج بیماری سرطان، در سن 23 سالگی دارفانی را وداع گفت.


داداندیش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با ابراز تاسف و همدردی با خانواده آن مرحوم، این ضایعه را تسلیت گفته و از خداوند رحمان برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزو کرد.



برگزاری جلسات تصمیم گیری درباره دستورالعمل آماده سازی واحدها و مراکز دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی 96-95


در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و نزدیکی به زمان ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود و انتخاب واحد دانشجویان قبلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ غرب جلساتی در راستای بخشنامه‌های صادره درباره تکریم ارباب رجوع و هدایت تحصیلی و اقدامات اجرایی درباره آماده سازی واحد برای شروع ترم تحصیلی جدید با حضور سرپرست واحد، معاونان دانشگاه، روسای دانشکده‌ها و مدیران ذیربط در سالن اجتماعات ساختمان اداری قلهک برگزار شد.


این جلسات با هدف آسیب شناسی عملکرد واحد تهران غرب در زمینه ثبت نام دانشجویان درسال گذشته و دریافت نظرات و پیشنهادات حاضران با تاکیدبر لزوم نقل و انتقال گروه‌های آموزشی در دانشکده‌های جدیدالتاسیس واحد قبل از اغاز سال تحصیلی جدید برگزار شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته