دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 14:48
موسوی عنوان کرد

ارائه خدمات بهینه به دانشجویان از برنامه‌های واحد یادگار امام (ره) در سال جدید

رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: در سال دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی ارتقاء کیفیت آموزشی و ارائه خدمات بهینه به دانشجویان در راستای تکریم هرچه بیشتر آنان از اهم اولویت‌ها در این واحد دانشگاهی است.
کد خبر : 11539

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدفرج الله موسوی در جلسه هیئت رئیسه واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا در سخنانی به تشریح شخصیت بی‌نظیر و آسمانی ریحانه رسول اکرم (ص) پرداخت و گفت: امیدوارم زندگی سراسر پر از خیر برکت حضرت فاطمه برای همه ما الگو و سرمشق باشد.


رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با تقدیر از زحمات و تلاش‌های معاونان، مدیران، مسئولان و کارکنان واحد در سال گذشته افزود: در سال جدید که با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» مزین شده است ارتقاء کیفیت آموزشی و ارائه خدمات بهینه به دانشجویان در راستای تکریم هرچه بیشتر آنان از اهم اولویت‌ها و برنامه‌های واحد است که شرط لازم برای برای رسیدن به این اهداف در سال جدید در حوزه‌های مختلف همکاری مجدانه معاونان، استادان و پرسنل مجموعه را می‌طلبد.


موسوی با توجه به سیاست‌ها و سرفصل‌های دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی به تشریح برنامه‌های در دست اقدام پرداخت و افزود: ارتقاء و بهینه سازی کیفیت خدمات آموزشی، تمرکز زدایی امور آموزشی، تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، و اجرای بهینه طرحهای فرهنگی از مهم‌ترین فعالیتهای واحد در سال جدید است که انتظار می‌رود معاونان واحد با همدلی و تعامل هرچه بیشتر در راستای نیل به اهداف مذکور اهتمام ورزند.


رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در سخنانی از زحمات ارزشمند یکساله دکتر حسینعلی شاهین در زمات تصدی وی در مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری تقدیر کرد و افزود: وی از خانواده معظم شهدا و شخصیتی انقلابی و جانبازی سرافراز است که وجودش برای هر سازمانی منشاء خیر و برکت خواهد بود.


موسوی برای وی در پست جدید سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب آرزوی موفقیت کرد.


همچنین در ادامه اعضای هیئت رئیسه با تقدیر از زحمات حسینعلی شاهین در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مربوطه پرداختند.


در پایان مراسم لوح تقدیری از طرف دکتر سید فرج الله موسوی رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) به شاهین اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته