دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1395 - 21:37

استعفای رئیس سازمان غذا و دارو منتفی شد

پس از شایعه ها و خبرسازی های اخیر، سرانجام موضوع استعفای رئیس سازمان غذا و دارو منتفی شد.
کد خبر : 115349

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، طی روزهای اخیر دوباره شایعه‌ای مبنی بر استعفای رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو به گوش رسید که عدم حضور دکتر دیناروند در مراسم روز داروساز نیز به این شایعه دامن زد. با این حال ریاست سازمان غذا و دارو در پی مسائل اخیر در پیامی با تاکید بر اینکه موضوع کناره گیری وی جدی بوده است، گفت: موضوع استعفا منتفی شده و اکنون زمان تلاش مجدد و بی وقفه فرا رسیده است.


در این پیام آمده است: با عرض سلام و ادای احترام خدمت همه همکاران داروساز که در یک هفته اخیر به روش‌های مختلف حمایت خود را از این عضو کوچک خانواده بزرگ داروسازی کشور اعلام داشته‌اند باستحضار می‌رساند که موضوع کناره‌گیری اینجانب گرچه جدی بود ولی با توکل و استعانت از قادر متعال تمام شده است و اینجانب با جدیت و قاطعیت و درک موقعیت حساس و تاریخی فعلی مسئولیت و تکالیف قانونی خود را پیگیری خواهم کرد.


دیناروند در این پیام با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت خدمات داروسازان در همه عرصه‌ها به تعامل سازنده همه اقشار داروسازی و نهادهای صنفی، مدنی، اجرایی و ... بستگی دارد، افزوده است: اینجانب به سهم خودم از تلاش نهادهای مدنی و صنفی به‌خصوص انجمن داروسازان در این عرصه صمیمانه سپاسگذاری می‌کنم. حمایت همه جانبه داروسازان از حقیر به‌خصوص حضور پیشکسوتان داروسازی و راه اندازی کمپین حمایت از اینجانب در شبکه‌های اجتماعی حقیقتا مایه سربلندی اینجانب شد و از این بابت شرمسار اینهمه لطف و اعتماد شما هستم.


در پایان این پیام تاکید شده است: بعد از یکی دوهفته مرخصی و ...اکنون زمان تلاش مجدد و بی وقفه اینجانب فرا رسیده است. از دوستان هم درخواست می کنم به فعالیت‌های حمایتی خود در شبکه‌های اجتماعی خاتمه دهند گرچه همواره نیازمند حمایت و راهنمایی همه شما هستم.


انتهای پیام/

برچسب ها: رسول دیناروند
ارسال نظر
هلدینگ شایسته