دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1395 - 12:37
مسابقات فوتسال دانشجویان دسته 3 دانشگاه آزاد اسلامی

امیدواری صعود میزبان با تساوی برابر گلستان/معرفی هشت تیم برتر تا عصر امروز

مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور 15 تیم به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و دانشگاه آزاد این شهر آغاز شده با تساوی میزبان و امیدواری همدانی به صعود به مرحله بعد پیگیری شد.
کد خبر : 115166

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی که روز پنج‌شنبه به میزبان همدان در جریان است در روز دوم با برگزار هفت مسابقه پیگیری شد.


بر اساس اعلام مسئولان فنی این مسابقات، رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی برگزار خواهد شد که در مرحله نخست قرار است به صورت دوره‌ای با هم به رقابت بپردازند.



در مرحله بعد دو تیم برتر از هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود میکنند که به صورت ضربدری با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به لیگ دسته دوم دانشگاه آزاد کشور صعود می‌کنند.


روز دوم با برگزاری هفت مسابقه آغاز شد که در مجموع 34 گل از خط دروازه‌ها گذشت.


از گروه یک گلستان و تیم میزبان همدان و نجف آباد اصفهان و لرستان برابر هم به میدان رفته و از گروه 2، تیم‌های ایلام و خراسان جنوبی و علوم و تحقیقات تهران و کردستان به مصاف هم رفتند.


در ادامه روز دوم و از گروه 3 خراسان شمالی برابر فارس به میدان رفته و کرمانشاه و تهران با هم بازی کردند، در گروه چهار یک مسابقات شد و طی آن یزد و سمنان با هم مسابقه می‌دهند و تیم بوشهر با قرعه استراحت مواجه شده بود.


نتایج روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:


خراسان شمالی دو * فارس چهار


تهران سه * کرمانشاه سه


یزد صفر* سمنان پنج


نجف آباد اصفهان دو * لرستان دو


علوم و تحقیقات تهران یک * کردستان پنج


ایلام یک* خراسان جنوبی دو


همدان دو * گلستان دو



در ادامه این رقابت‌ها از صبح امروز شنبه با انجام هفت مسابقه دیگر پیگیری خواهد شد که طی آن از گروه یک نجف آباد و همدان و لرستان و گلستان به مصاف هم خواهند رفت و ایلام و علوم و تحقیقات تهران و کردستان و خراسان جنوبی واز گروه دو برابر هم به میدان می‌روند.


از گروه سه خراسان شمالی و تهران با کرمانشاه و فارس مصاف خواهند کرد و بوشهر و یزد از گروه چهار به میدان می‌روند که در این گروه سمنان استراحت خواهد داشت.


مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از 10 تا 17 شهریور در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته