دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 09:41
قاضی‌پور به آنا خبر داد

نامه جمعی از نمایندگان مجلس برای پیگیری حادثه عربستان

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس از امضای نامه تعدادی از نمایندگان به مدیرکل امور مجلس وزارت خارجه به منظور پیگیری حادثه فرودگاه جده عربستان خبر داد.
کد خبر : 11513

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره حادثه عربستان و اقدام دو مأمور سعودی به تعرض به دو جوان عمره‌گزار ایرانی در فرودگاه جده، گفت: ما نمایندگان مجلس این اقدام را شدیدا محکوم می‌کنیم، حتی اگر اقدام آنها نیز شبه‌تجاوز باشد باز هم خطای بزرگی انجام دادند که باید مأموران خاطی مجازات شوند.


نماینده ارومیه در مجلس همچنین از امضای نامه‌ای از سوی نمایندگان برای پیگیری این موضوع خبر داد و گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به محمدجواد رسولی، مدیرکل امور مجلس و قوانین وزارت امور خارجه امضا کردیم و خواهان پیگیری پرونده مذکور شدیم.


وی خاطرنشان کرد: آقای رسولی پیش از این سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان و مدیرکل ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه بوده و آشنایی کافی با این حوزه دارد.


قاضی‌پور در پایان گفت: انتظار داریم مأموران خاطی، تنبیه و دولت عربستان سعودی نیز مراتب عذرخواهی را به جا آورد.


به گزارش آنا، هفته گذشته هنگام بازگشت یکی از کاروان‌های اعزامی عمره در آخرین بخش بازرسی فرودگاه جده دو تن از مأموران پلیس فرودگاه به بهانه بازرسی از دو نوجوان زائر قصد تعرض به آنها را داشتند که با هوشیاری زائران و دخالت سریع مقامات کنسولگری کشورمان در جده و احضار مسئولان سعودی و فرماندهی پلیس جده افراد خاطی شناسایی و دستگیر شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نادر قاضی‌پور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته