دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 16:40

معرفی معاونان پژوهش و فناوری و طرح و برنامه و بودجه واحد اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: تلاش بیشتر حوزه معاونت پژوهشی این واحد دانشگاهی می‌تواند در رسیدن به اهداف، مجموعه را یاری و پشتیبانی کند.
کد خبر : 11469

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی شامل در مراسم معارفه معاونان پژوهش و فناوری و طرح و برنامه و بودجه واحد اردبیل با تبریک سال نو و آرزوی سالی پربار برای مجموعه دانشگاه گفت: واحد اردبیل به منظور تحقق سیاست‌های دانشگاه برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان و کاستن از میزان وابستگی به شهریه دانشجویان قدم‌های مثبت و قابل توجهی برداشته است که مسلما تلاش بیشتر حوزه معاونت پژوهشی می‌تواند در رسیدن به اهداف مجموعه این واحد را یاری و پشتیبانی کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: وحدت و همدلی یکی از ویژگی های مهم واحد اردبیل محسوب می‌شود که حوزه پژوهشی با استفاده از این ویژگی می‌تواند در دست یابی به اهداف ‌‌نهایت بهره برداری را ببرد.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز گفت: امید است در سال جدید در واحدهای مستقر در استان در بحث درآمدزایی گام‌های عملی برداشته شود.


دکتر محمد روحی عیسی لو افزود: بر اساس اقدامات به عمل آمده تا پایان شش ماهه اول سال ۹۴ در واحد‌ها و مراکز سیستم اتوماسیون اداری فعال خواهد شد.


در پایان این مراسم دکتر محمد ضعیفی‌زاده به عنوان معاون پژوهشی و فناوری و دکتر سعید هاشمین به عنوان معاون طرح برنامه و بودجه معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته