دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1395 - 11:17
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:

توجه به اقتصاد مقاومتی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

معاون رئیس جمهوری در امور زنان با اشاره به اینکه توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی مخصوصا در حوزه زنان و خانواده شود، گفت: اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
کد خبر : 114490

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ایسنا، شهیندخت مولاوردی در سفر به شهرکرد در نشست شورای اداری استان، اظهار کرد: مسائل اقتصادی، علم و فناوری، سیاست‌ خارجی، فضای مجازی و فرهنگ حوزه‌های مختلف مدنظر دولت هستند.


مولاوردی با بیان اینکه اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود،گفت: توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی مخصوصا در حوزه زنان و خانواده شود.


معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: توسعه نامتوازن منابع که به دولت یازدهم ارث رسیده است، نباید مانع عدالت در ابعاد مختلف شود و عدالت جنسیتی نیز باید در نظر گرفته شود.


مولاوردی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: در بحث واردات هدف دولت شکست واحدهای تولیدی داخلی نیست بلکه ورود فناوری‌های روز دنیا است.


معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: با واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی می‌توان به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.


وی گفت: چهارمحال و بختیاری رتبه سوم کشور را در زمینه رشد سازمان‌های مردم‌نهاد از نظر کمی دارا است و در این استان پروژه تاب‌آوری اجتماعی اجرایی می‌شود.


مولاوردی تصریح کرد: مرکز درمان ناباروری چهارمحال و بختیاری از جهاتی در سطح کشور بی‌نظیر است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته