دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1395 - 17:07

کیانی : با جوسازی میزبانی را از ما نمی توانند بگیرند / بازی با پرسپولیس 6 امتیازی است.

کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت : با هجمه ای که پرسپولیسی ها راه انداخته اند تا میزبانی را از ما بگیرند که این اتفاق نخواهد افتاد.
کد خبر : 114370

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا؛ در خصوص دیدار دوستانه تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: «در مدتی که لیگ تعطیل است لازم بود چند بازی دوستانه را برگزار کنیم تا آمادگی جسمانی خودمان را حفظ کرده و بازیکنان به هماهنگی خوبی برسند.»


وی ادامه داد: «ما مقابل ماشین‌سازی بازی خوبی را ارائه دادیم و توانستیم در نیمه دوم بهتر از حریف ظاهر شویم ولی متاسفانه نتیجه لازم به دست نیامد و بازی مساوی شد. البته تیم حریف هم روی پنالتی فرصت گلزنی داشت که دروازه‌بان ما گرفت.»


کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره اینکه چرا نیمه اول در ترکیب ثابت تیمش قرار نگرفته بود، عنوان کرد: «من نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم. به هر حال آقای قلعه‌نویی صلاح دیده بودند در نیمه اول در ترکیب نباشم. ما بازیکن هستیم و وظیفه ما این است هر وقت سرمربی صلاح بداند بازی کنیم.»


وی تأکید کرد: «ما بازیکنان جوان خوبی داریم که در بازی دیروز هم در ترکیب تیم به میدان رفتند و انصافاً هم خوب بازی کردند؛ امیدوارم در آینده بیشتر به آنها بها داده شود تا خودشان را نشان دهند.»


کیانی دیدار هفته پنجم تیمش مقابل پرسپولیس را شش امتیازی دانست و تصریح کرد: «بازی حساسی برابر پرسپولیس داریم. متاسفانه عده‌ای با جوسازی می‌خواهند میزبانی را از ما بگیرند ولی باید بدانند هواداران ما در دنیا بی‌نظیرند.»


وی با اشاره به سه دیدار قبلی تیمش که بدون هیچ مشکلی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار شد، ابراز داشت: «همه چیز آماده است تا بتوانیم یک بازی جذاب، خوب و بی‌حاشیه را در ورزشگاه اختصاصی خودمان مقابل پرسپولیس انجام دهیم.»


کاپیتان تراکتورسازان در خاتمه درباره جنجال بعد از بازی روز گذشته نیز به یک جمله اکتفا کرد و گفت: «چیز خاصی نبود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته