دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1395 - 16:23

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۱۱ و ۱۲ شهریورماه

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران، یازدهم و دوازدهم شهریور ماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر : 113998

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، فرزاد رستمی گفت: این آزمون به منظور گرفتن پروانه اشتغال به کار مهندسی در هفت رشته معماری، برق، مکانیک، عمران، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری و شش رشته کاردانی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری و صلاحیت معماران تجربی در پایه ۱ و ۲ و ۳ برگزار می‌شود.


وی افزود: محل برگزاری آزمون در شهرستان بوشهر، دانشگاه خلیج فارس بوشهر تعیین شده است.


به گفته وی، آزمون رشته‌های عمران (نظارت)، معماری (نظارت)، معماری(اجرا)، عمران (اجرا)، نقشه‌برداری، شهرسازی، ترافیک و آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان طی دو نوبت صبح و عصر در روز پنج شنبه 11 شهریورماه برگزار می‌شود.


وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته عمران (محاسبات)، مکانیک، برق و آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی صبح جمعه و آزمون طراحی معماری صبح و عصر جمعه 12 شهریورماه برگزار خواهد شد.


رستمی با بیان اینکه در استان بوشهر ۱۷۹۸ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir اقدام کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ساختمان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته