دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1395 - 16:59

گرامیداشت هفته دولت با حضور وزیر اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه + تصاویر

مراسم گرامیداشت هفته دولت شهرستان فیروزکوه با عنوان همایش تدبیر امروز ، امید فردا با حضور وزیر اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 113687

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت شهرستان فیروزکوه با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از مسئولان استانداری تهران و شهرستان فیروزکوه و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در محل این دانشگاه برگزار شد.


وزیر اطلاعات و هیات همراه در حاشیه این مراسم بر سر مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه حاضر شدند و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.



وزیر اطلاعات در همایش تدبیر امروز ، امید فردا به تشریح خدمات دولت در سه سال اخیر پرداخت و گفت: «انصافا دولت اعتدال با دست خالی، قدم‌های بسیار بزرگی برداشته و امروز آرامش خوبی در همه زمینه‌ها بر کشور حاکم است.»



علوی تک‌رقمی شدن نرخ تورم، برقراری مناصبات رسمی و عالی با همه کشورهای دنیا، رفع تحریم درباره صادرات نقت، انتقال پول و ارز و صدها قلم کالای اساسی را از مهمترین اقدامات دولت در چندسال اخیر برشمرد و تاکید کرد: «این دولت با پاکدستی جلوی فساد را گرفته است و رئیس جمهور با دقت همه امور را رصد می‌کند و تاکید دارد با فساد هرجا که باشد باید برخورد شود.»


قبل از علوی، طاهری فرماندار فیروزکوه هم به تشریح فعالیت‌های دولت در شهرستان فیروزکوه پرداخت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته