دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 14:22

دانشیان: با حاکمیت اخلاق دانشگاهی به اخلاق اسلامی مزین می‌شویم

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: در سال ۹۴ با رعایت و حاکمیت اخلاق دانشگاهی به اخلاق اسلامی مزین می‌شویم.
کد خبر : 11366

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر بهروز دانشیان در گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: اولویت کاری در سال ۹۴ پرداختن به مسائل درون دانشگاهی مخصوصا در حوزه فرهنگ است.


معاون هماهنگی استان آذربایجان شرقی افزود: در سال جدید با برقراری فضای خوش بینی، حسن نیّت، توجه به اخلاقیات، بالا بردن ظرفیت انتقاد پذیری و امر به معروف و نهی ازمنکر به اخلاق اسلامی مزین شویم.








دانشیان: اولویت کاری در سال ۹۴ پرداختن به مسائل درون دانشگاهی مخصوصا در حوزه فرهنگ است؛ برای انجام کار فرهنگی در دانشگاه، پس زمینه ذهن استادان، دانشجویان و کارکنان نیز باید فرهنگی و نیازهای جامعه رعایت شود

وی تأکید کرد: برای انجام کار فرهنگی در دانشگاه، پس زمینه ذهن استادان، دانشجویان و کارکنان نیز باید فرهنگی و نیازهای جامعه رعایت شود.


مدیر پژوهش و فناوری ستاد هماهنگی استان هم از برگزاری جشنواره فرهیختگان و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در اردیبهشت سال جاری در تهران خبر داد و از معاونان پژوهشی خواست تا برای حضور در این دو رویداد مهم و کسب مقامی درخور شأن استان اقدامات و همکاری های لازم را انجام دهند.


دکتر جلال شایق با تشکر از دکتر واشقانی معاون پژوهش و فناوری و حجت الاسلام طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری های مشترک این دو حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، این پیوند را اتفاقی مبارک خوانده و از معاونان فرهنگی و پژوهشی خواستار این همکاری های مشترک در دانشگاه های استان شد.


وی از برگزاری گردهمایی سراسری کار‌شناسان، دبیران کانون‌ها و نشریات دانشجویی انجمن‌های علمی به صورت استانی و کشوری در نیمه اول سال جاری خبر داد.


مدیر فرهنگی و اجتماعی ستاد هماهنگی استان نیز خواستار توجه و اهتمام بیش از پیش معاونان فرهنگی به فعالیت‌های قرآنی، مسابقات قرآنی و جشنواره‌های ادبیات دینی و قرآنی شد.


حجت الاسلام عبدالله معرفت از واحدهای دانشگاهی استان خواست با توجه به اعطای امتیاز فرهنگی به کانونهای فرهنگی دارای مجوز، برای تشکیل کانونهای فرهنگی، دینی و مذهبی، اجتماعی، هنری و ادبی در دانشگاه خود اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته