دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1395 - 15:27
در گفت‌وگو با آنا

سعداوی: برای رفیعی جای خالی گذاشته‌ایم/ انصاری بازیکن پرسپولیس است

سرمربی فولاد خوزستان گفت: فولاد هم در آینده دارای ملی‌پوش می‌شود.
کد خبر : 113370

نعیم سعداوی درباره بازگشت ساسان انصاری به فولاد خوزستان با توجه به حضور دوباره رامین رضاییان در پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «قطعا تیم ما به بازیکنان خوب نیاز دارد و انصاری هم جزو این بازیکنان قرار می‌گیرد. به خصوص که ساسان از ما جدا شد و به پرسپولیس رفت. با این حال ما زمانی می‌توانیم درباره حضور ساسان انصاری در فولاد حرف بزنیم که این بازیکن به ما نزدیک شده باشد. او بازیکن پرسپولیس است و خودش هم اعلام کرده قصد دارد در این تیم بماند.»


او در خصوص قراردادی که سروش رفیعی با تیم فولاد دارد و نیم‌فصل باید به این تیم بازگردد، اظهار داشت: «شنیده‌های ما هم از مدیریت باشگاه این است که او با فولاد قرارداد دارد. ما جای خالی در ترکیب تیم برای رفیعی کنار گذاشته‌ایم و منتظریم تا به تیم سابقش بازگردد. باید سرمایه‌های خود را حفظ کنیم تا با وجود آنها برای کسب نتایج خوب در لیگ برتر تلاش کنیم.»


سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به حضور تیمش در رده شانزدهم جدول بیان کرد: «ما در شرایطی در دو بازی خانگی باختیم که در هیچ‌کدام از آنها مستحق شکست نبودیم. فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم و روی ضدحملات هر 6 امتیاز خانگی را کسب نکردیم. در هر دو بازی خارج از خانه با امتیاز زمین را ترک کردیم و نشان دادیم که توانایی‌های زیادی داریم. در این مدت که رقابت‌های لیگ تعطیل بوده، سعی کردیم روی نقاط ضعف تیم کار کنیم تا با تبدیل شدن آنها به نقاط قوت بتوانیم در ادامه مسابقات امتیازات با ارزشی را به دست آوریم.»


وی درباره دیدار با سایپا در هفته پنجم لیگ برتر گفت: «مسلما بازی بسیار دشواری داریم. سایپا روی نیمکت مربیگری خود حسین فرکی را دارد که سابقه هدایت فولاد را داشته و به خوبی می‌داند چگونه برابر ما بازی کند. فرکی فضای اهواز را کاملا می‌شناسد و قطعا به شاگردانش نکات لازم را یادآوری می‌کند. ضمن اینکه عملکرد سایپا در رقابت‌های این فصل بیانگر آن است که ما کار بسیار سختی در اهواز داریم. سعی خواهیم کرد به درستی از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و هما‌ن‌گونه که گفتم نقطه ضعفی به حریفان ندهیم تا به امتیازات کامل مسابقه برسیم. قطعا اگر بازیکنانم اشتباه تاثیرگذاری نداشته باشند می‌توانیم برابر سایپا اولین پیروزی خانگی را رقم بزنیم».


سعداوی در خصوص اینکه فولاد ملی‌پوش ندارد و با ادامه این روند هم نباید انتظار حضور بازیکنان فولاد را در تیم ملی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: «خوزستان همیشه فوتبالیست‌هایی داشته که به تیم ملی کمک کرده‌اند. فولاد هم بازیکنان مستعدی دارد که در ادامه رقابت‌های لیگ می‌توانند توانایی‌های خود را نشان دهند. من به آینده تیمم بسیار امیدوارم و می‌دانم با رشد خوبی که در جدول رده‌بندی خواهیم داشت، بازیکنان خوب ما دیده می‌شود. امیدوارم تیم ملی در 2 دیدار خود مقابل قطر و چین موفق باشد تا در ادامه راه صعود تیم ملی هموارتر شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب