دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1395 - 12:09

برگزاری انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از 23 شهریور

نخستین انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور با حضور بیش از 250 نفر از بیست و سوم تا بیست و پنجم شهریور برگزار خواهد شد و منتخبان در شورای مرکزی ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی به عنوان نمایندگان مدیران مسئول نشریات حضور خواهند یافت.
کد خبر : 112598

به گزارش خبرنگار آنا ، آیین‌نامه جامع نشریات دانشجویی در دی 1394 از سوی دکتر سیدطه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ستاد استان ها و واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ شده است.


همزمان با برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، نخستین انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور با حضور بیش از 250 نفر به مدت سه روز از بیست و سوم تا بیست و پنجم شهریور برگزار خواهد شد.


بنا به اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، این جشنواره در 37 رشته و در 3 بخش مستقل نشریات برتر شامل 14 رشته (نشریه صنفی، نشریه سیاسی، نشریه فرهنگی، نشریه اجتماعی، نشریه دینی و قرآنی، نشریه ادبی، نشریه طنز و کاریکاتور، نشریه علمی تخصصی علوم انسانی، نشریه علمی علوم پایه، نشریه علمی علوم پزشکی، نشریه علمی فنی، مهندسی و کشاورزی، نشریات هنری، نشریات الکترونیکی (مجازی) ، سایر نشریات مانند گاهنامه، ویژه نامه و ...)، آثار بر‌تر شامل 19 رشته) تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش ،سرمقاله، یادداشت مقاله سیاسی، مقاله فرهنگی، مقاله اجتماعی، مقاله اقتصادی ، مقاله صنفی، مقاله هنری، مقاله دینی و قرآنی، مقاله ادبی، عکس ، طرح روی جلد، گرافیک و صفحه‌آرایی، طرح داخلی، کاریکاتور و طنز) ، مقالات بر‌تر شامل 4 رشته (اهمیت حفظ و گسترش زبان فارسی ، جهان عاری از خشونت، فرهنگ آشتی، مذاکرات هسته‌ای و پسا تحریم و آزاداندیشی، اخلاق، منطق، آزادی، تحجر و افراطی گری) برگزار می شود.


نخستین دوره جشنواره نشریات به میزبانی دانشگاه آزاداسلامی واحد تبریز برگزار می شود. بر اساس فراخوان اعلام شده در دی 94 آثار مشارکت کنندگان از سوی کارشناسان فرهنگی و دانشجویی مستقر در دبیرخانه هیات امنای استان ها از واحدهای دانشگاهی گردآوری و در یک هفته طبق جدول زمانی در تاریخ‌های تعیین شده به دبیرخانه مرکزی جشنواره در واحد تبریز تحویل داده شد.


آثار رسیده به جشنواره پس از پالایش و بررسی از سوی داوران مطرح کشوری و ملی در خرداد جاری داوری و نتایج از طریق تارنمای معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیfarhangi.iau.ir اعلام می‌شود.


مطابق آیین‌نامه مربوط، آیین اختتامیه که با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.


واحدهای دانشگاهی نیز به شرکت‌کنندگانی که حد نصاب امتیاز را کسب کرده باشند مطابق آیین‌نامه جوایزی اهدا خواهند کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته