دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 07:57
صفانیا تاکید کرد

رسیدگی به درخواست ارباب رجوع و احترام مضاعف به دانشجویان با همدلی و همزبانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با تأکید بر سرلوحه قراردان شعار سال، خواستار اهتمام بیش از پیش کارکنان و مسئولان واحد دانشگاهی در رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع و احترام مضاعف به دانشجویان شد.
کد خبر : 11245

به گزارش خبرنگار آنا، آئین دید و بازدید سال 1394 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با حضور دکتر علی‌محمد صفانیا رئیس واحد و اعضای هیأت رئیسه در دانشکده ها و مراکز آموزشی و دیدار با کارکنان و اعضای هیأت علمی و دست اندرکاران واحد دانشگاهی متفاوت تر از سال های قبل برگزار شد.


در این مراسم که به مدت 2 روز انجام شد، رئیس واحد با حضور صمیمانه در محل کار کارکنان و مسئولان واحد با تبریک سال نو برای خادمان عرصه های علم و فرهنگ آرزوی موفقیت و سربلندی از خداوند متعال مسئلت کرد.


صفانیا با تأسی به پیام نوروزی مقام معظم رهبری درخصوص همدلی و همزبانی دولت و ملت با تأکید بر سرلوحه قراردان این فرمان، خواستار اهتمام بیش از پیش کارکنان و مسئولان واحد دانشگاهی در رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع و احترام مضاعف به دانشجویان شد.


واحد دانشگاهی تهران شمال دارای 9 دانشکده و 600 پرسنل، 1500 نفر عضو هیأت علمی تمام وقت و نیمه وقت و 30هزار نفر دانشجو است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب