دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمودیان در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تأکید کرد

ارتباط قوی بین مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ارتباط بین مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس را خوب و قوی ارزیابی کرد.
کد خبر : 112374

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حمید محمودیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی این استان که صبح امروز به ریاست دکتر حمیدمیرزاده و با حضور معاونان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با تبریک هفته دولت گفت: «امیدواریم دولت در مسیری که شهدای انقلاب حرکت می‌کردند فعالیت کند. خوشبختانه ارتباط و هماهنگی خوبی بین مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس وجود دارد.»


او افزود: «من از سال 73 یعنی پیش از اینکه در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مسئولیتی داشته باشم با دانشگاه آزاد همکاری می‌کردم و عضو هیات علمی این دانشگاه بودم.»


محمودیان خطاب به میرزاده گفت: «نگاه شما به ارتقای کیفی و کمی این دانشگاه جای تشکر دارد. زیرا این نگاه، نگاه مثبتی است.»


او به جذب استاد معارف در استان فارس اشاره کرد و گفت: «جذب استادان معارف باعث خوشحالی است؛ امیدوارم بتوانیم در هر واحد استان یک هیات علمی معارف داشته باشیم. درباره بحث فرهنگی و اجتماعی نیز تصمیم‌های خوبی گرفته شد.»


او گفت: «طرح 120 دقیقه فرهنگی در دانشکده‌های واحد شیراز با محوریت برگزاری کرسی آزاداندیشی، برنامه‌های فرهنگی، مسابقات و سبک زندگی دینی و.... به همراه سایر برنامه‌های دانشجویی- فرهنگی نیز در حال پیشرفت است.»


مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ادامه داد: «استان فارس از نظر مساحت بسیار پهناور است و واحدهای دانشگاهی زیادی دارد. پیشنهاد می‌دهم در این استان‌ها که تعداد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در آن‌ها زیاد است، به یک نفر از معاونان یا مدیرکل‌ها مسئولیت داده شود تا به رئیس واحد استان در راستای پیشبرد برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی کمک کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته