دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1400 - 14:06
قائدی:

واحدهای دانشگاهی برای خدمت حضوری به دانشجویان آماده شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: حوزه‌های فرهنگی دانشجویی واحدهای دانشگاهی برای حضوری شدن احتمالی کلاس‌ها و ارائه خدمات به دانشجویان آماده باشند.
کد خبر : 605391
شورای فرهنگی دانشگاه آزاد استان فارس



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شیراز، محمدرضا قائدی در جلسه شورای تخصصی فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که به‌صورت برخط و با حضور اعضا برگزار شد بر آمادگی حوزه‌های امور دانشجویی و فرهنگی برای حضوری شدن احتمالی کلاس‌ها و ارائه خدمات به دانشجویان تأکید کرد.


وی خواستار به‌روزرسانی فضاهای دانشگاه و فعال‌تر شدن دفاتر مشاوره برای جذب دانشجویان جدید و ایجاد فضای بانشاط برای حضور آنان شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با تأکید بر اهمیت جایگاه حوزه فرهنگی دانشجویی در ایجاد جاذبه برای انتخاب دانشگاه آزاد توسط داوطلبان گفت: دفاتر مشاوره واحدهای دانشگاهی باید در این ایام تمرکز فعالیت خود را بر آشناکردن داوطلبان با رشته‌های تحصیلی فعال در دانشگاه آزاد اسلامی قرار دهند.


عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد با همدلی میان معاونان فرهنگی دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی دانشجویی و دبیرخانه هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی فارس فعالیت‌ها روان‌تر و بیشتر از گذشته به‌پیش رود.


قائدی با قدردانی از تلاش‌های معاونان فرهنگی دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد در استان فارس گفت: در تعدادی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فارس، فعالیت‌های فرهنگی بسیار خوبی در سطح شهر صورت گرفته و این مایه مسرت است که دانشگاه در کنار مردم قرارگرفته و از مسائل شهر و منطقه خود غافل نبوده است.


حجت‌الاسلام عبدالعزیز فاضلی معاون اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه انجام کار فرهنگی بی‌آلایش از ویژگی‌های معاونان فرهنگی برتر است، گفت: انجام کار بی‌منت و برای کسب رضایت الهی از طرف همه افراد نیکوست؛ اما این عمل از مدیران و مسئولان فرهنگی نیکوتر و زیباتر جلوه می‌کند.


در این جلسه مریم زیبایی‌نژاد رئیس شورای تخصصی فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز با تأکید بر برنامه‌ریزی صحیح معاونان فرهنگی بر طبق اسناد بالادستی دانشگاه و سند چشم‌انداز، اظهار کرد: انتظار می‌رود فعالیت‌های واحدها محسوس‌تر و با پیگیری معاونان، وضعیت فرهنگی استان ارتقا یابد.


وی بر اجرای کرسی‌های ترویجی با محور موضوعات اعلامی از سوی مرکز فرهنگی دانشگاهی امام‌خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تأکید کرد و خواستار مشارکت معاونان واحدهای دانشگاهی در اتاق فکر فرهنگی استان فارس شد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته