دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1395 - 14:29

نمایندگان رسانه‌های خارجی از کتابخانه ملی ایران بازدید کردند

جمعی از نمایندگان رسانه‌های خارجی در ایران به مناسبت هفته دولت از نمایشگاه «دولتِ ملت» در موزه کتاب و میراث مستند ایران در کتابخانه ملی ایران بازدید کردند.
کد خبر : 112332

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، 16 نفر از نمایندگان رسانه‌های بین‌المللی عربی، انگلیسی و ترکی با هماهنگی صورت گرفته از سوی اداره کل رسانه‌های خارجی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان کتابخانه ملی ایران بودند.


خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان این رسانه‌ها ابتدا از نمایشگاه «دولتِ ملت» در موزه کتاب و میراث مستند ایران و دیگر آثار ارزشمند این موزه بازدید کردند و سپس از تالار خواجه نصیرالدین طوسی کتابخانه ملی که جامع‌ترین آرشیو نشریات در ایران است و در آن روزنامه‌ها، مجله‌ها و گاهنامه‌های منتشـره از دوره قاجار و از زمان پیدایش مطبوعات در ایران تا به امروز نگهداری می‌شود بازدید کردند.


در ادامه این بازدید که در مجموع بیش از چهار ساعت به طول انجامید، تعدادی از این خبرنگاران و تصویربرداران، به بازدید از مخزن نسخ خطی، کتابخانه عمومی و مخزن کتابخانه عمومی پرداختند و از جلسه ارزیابی و خرید نسخ خطی و همچنین نحوه ارائه خدمات به اعضای کتابخانه ملی ایران گزارش تهیه کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: کتابخانه ملی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته