دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1395 - 14:46
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش:

مطالبات بازنشستگان فرهنگی تا آغاز سال تحصیلی پرداخت می شود

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: مطالبات فرهنگیان درصورت تامین بودجه مورد نظر، تا بازگشایی مدارس پرداخت می شود.
کد خبر : 112314

به گزارش گروه اجتماعی آنا از ایرنا، محمد فاضل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای این منظور از سازمان برنامه و بودجه 30 هزار میلیارد ریال درخواست شده است، افزود: در صورت تامین این بودجه یک روز نیز در پرداخت مطالبات فرهنگیان و دستمزد حق التدریسی‌ها تاخیر نخواهیم کرد.


وی در حاشیه آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی (رشد) ویژه دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجو معلمان در مدرسه دارالفنون، به فعالیت‌های آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: ساماندهی و توزیع نیروی انسانی انجام شده و در این راستا و آماده سازی مدارس برای پروژه‌های عمرانی از جمله تامین تجهیزات، تعمیرات لازم و ایجاد فضای آموزشی، همه اقدامات صورت گرفته است.


فاضل افزود: آزمون استخدام 10 هزار نفری در آموزش و پرورش به طور اختصاصی مربوط به این وزارتخانه است، ضمن اینکه امسال آن دسته از دانشجو معلمانی که دوره یک ساله خود را در دانشگاه فرهنگیان طی کرده‌اند وارد آموزش و پرورش می‌شوند.


وی با اشاره به تامین نیروی انسانی در شهر تهران، بیان کرد: مدارس پسرانه پایتخت در خصوص تامین نیروی انسانی با مشکل مواجه هستند و امیدواریم این مساله تا بازگشایی مدارس مرتفع شود.


مدیر کل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش افزود: همه نیازها و نیروی انسانی آموزش و پرورش از طریق برگزاری آزمون تامین نمی‌شود، بلکه بخشی از آن را آزمون‌ها تامین می‌کند و از طرفی جذب نیروهای پیش دبستانی نیز از این طریق بوده و اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته